توجه ویژه به بافت های فرسوده در بودجه سال 94 شهرداری

2

مجتبی شاکری- رییس کمیته فرهنگی شورا  از روسای کمیسیون های شورا خواست تا با نگاهی ایثارگرانه بخشی از بودجه در اختیار خود را به موضوع حل مشکل بافت های فرسوده اختصاص دهند.

به گزارش مرکز ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران؛ مجتبی شاکری، رییس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران نیز در جریان برگزاری یکصدو بیست و هشتمین جلسه شورا که موضوع بودجه سال 94 شهرداری نیز در دستور قرار داشت از روسای کمیسیون ها خواست تا با نگاهی ایثارگرانه بخشی از بودجه در اختیار خود را به موضوع حل مشکل بافت فرسوده اختصاص دهند.

وی اظهار داشت: ما سبب می شویم که ساکنین این بافت ها به دلیل وجود مشکلات به دین و انقلاب بدبین شوند بنابراین در سال آتی تصمیم جدی برای حل و فصل مشکلات بافت فرسوده گرفته شود.

شاکری  در ادامه با بیان اینکه شب قدر شهرداری در واقع فصل تصویب بودجه آن است گفت: این زمانی است که اعضای شورای شهر می توانند آنچه را در ذهن دارند به صورت عملیاتی درآورند.

وی بر لزوم افزایش قدرت نظارتی شورای شهر تهران تاکید کرد و گفت: موضوعاتی همچون سامانه اطلاعاتی، ذی حساب ها، شورایاران از جمله مواردی است که می توان با تدوین سیستم نظارتی برای آنها قدرت نظارت شورای شهر را افزایش داد.

رییس کمیته فرهنگی شورا همچنین خواستار ایجاد تعادل در بحث بودجه ریزی برای محلات مختلف شهر تهران شد.

دیدگاه ها غیرفعال است