نظام حزبی در ایران شکل نخواهد گرفت

1

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «مجتبی شاکری» روز شنبه در نشست هم اندیشی دولت تدبیر و امید با احزاب، در این باره افزود: نظام حزبی در کشور ما نه در انتخابات مجلس و نه در زیاست جمهوری شکل نمی گیرد و احزاب نمی توانند آنطور که می خواهند در قدرت قرار گیرند و برای مردم تعیین تکلیف کنند.

 

این فعال سیاسی با بیان اینکه همانطوریکه فعالیت احزاب می تواند موجب اقتدار نظام شود، می تواند مشکل نیز ایجاد کند، افزود: با تعارف نمی شود با هم صحبت کنیم؛ این مردم از بین همه اندیشه هایی که وجود داشت، اندیشه امام (ره) را پذیرفتند و از دل آن قانون اساسی بیرون آمد.

وی تاکید کرد: اگر قرار باشد احزاب در چارچوب قانون فعالیت کنند مشکلی نداریم اما مشکل جایی است که این چارچوب ها رعایت نمی شود.

وی با یادآوری بیانات رهبر معظم انقلاب درباره روزنامه های زنجیره ای دوم خرداد تاکید کرد: اکنون که فناوری های جدید، سایت ها و وبلاگ ها فعال هستند چه کسی حرف جدیدی داشته است و نتوانسته آنرا بزند و حرفش روی زمین مانده است.

شاکری با بیان اینکه جذب مردم توسط احزاب همچون نشریات به ایده های خلاق و نو بستگی دارد، افزود: اگر مردم باید احساس کنند که مشکلشان با یک حزب و گروه حل می شود، می آیند.

سیام**2025**9103** 1418

 

 

انتهای پیام /*

دیدگاه ها غیرفعال است