هاشمی قصد دارد با مصادره موفقیت روحانی قدرت از دست‌رفته‌اش را بازسازی کند

1

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به لزوم هوشمندی روحانی در برابر خواسته‌های حزبی شخصیت‌ها و گروه‌های سیاسی گفت: هاشمی قصد دارد با مصادره موفقیت روحانی قدرت از دست‌رفته‌اش را بازسازی کند.

 

به گزارش تیر پرس، مجتبی شاکری عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو فارس در ارزیابی سخنان محمد هاشمی مبنی بر اینکه روحانی رای خود را مدیون هاشمی است گفت: روحانی در سخنان خود وابستگی حزبی به احزاب سازندگی، مشارکت و دیگر احزاب را نفی کرد و بارها بر عدم وابستگی حزبی خود به گروه‌ها و جریان‌های سیاسی تاکید کرده است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: مطرح شدن این سخنان به دلیل آن است که هاشمی قصد دارد از موفقیت روحانی قدرت از دست رفته خود را بازسازی کند درحالی که اگر آقای هاشمی از نفوذ میان مردم برخوردار بودند در سال ۸۴ که نامزد انتخابات ریاست جمهوری شد رای می‌آورد.

وی تصریح کرد:‌ اگر آقای هاشمی محبوبیت داشت کسانی که وی درسال ۸۸ از آنها حمایت کرد پیروز میدان می‌شدند. هرچند وی در انتخابات سال ۹۲ نیز با نفوذ خود و اختلاف‌افکنی در میان اصولگرایان مانع پیروزی نامزدهای اصولگرایان شد.

شاکری با بیان اینکه هاشمی درصدد احیای قدرت از دست‌رفته‌اش است خاطرنشان کرد: بدون شک با وجود چند دوره شکست و افول قدرت هاشمی منطقی است که آنها به دنبال احیای آن باشند و اکنون قصد دارند که موفقیت روحانی را به نفع خود مصادره کنند که این امر هوشمندی روحانی را می‌طلبد که زیر خواسته‌های حزبی آن‌ها نرود و از آنها فاصله بگیرد که در این صورت می‌توانند موفقیت دولت خود را تضمین کند.

دیدگاه ها غیرفعال است