مدعي العموم بايد از سران آشوب‌ها شكايت كند

2

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: مردم انتظار دارند كه مدعي العموم وارد صحنه شود و از كساني كه آشوب‌هاي اخير را طراحي كردند حق مردم را بستاند.

 

مجتبي شاكري عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، در واكنش به بيانيه موسوي گفت: اتفاق شگفتي كه در اين برهه از انقلاب اسلامي رخ داد پديده حقيقت گريزي بود كه در برخي از خواص جامعه ايجاد شد و اين حقيقت گريزي حتي با ابزار قانون، راي و انتخاب مردم نيز حاضر نيست به جايگاه اصلي خود بازگردد. وي با بيان اينكه ما مولفه‌هايي از روشنفكري را در تاريخ خود سراغ داريم كه روشنفكران سعي مي‌كردند به آراي مردم نزديك شوند، قانون را رعايت كنند و روحيه استكبار ستيزي داشته باشند، افزود: هر سه اين موارد را در انتخابات اخير مير حسين موسوي پشت سر گذاشت و شايد نتوان نمونه‌اي از اين مسائل را ذكر كرد.

اين فعال سياسي افزود: طراحان فتنه‌هاي اخير به حقيقت برگشتند و در برابر پرسش‌هاي منطقي اظهار داشتند كه راهشان خطا بوده و نمي‌بايست مردم را در مقابل ساختار‌هاي نظام قرار دهند. عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي تاكيد كرد: موسوي مي‌خواهد همه را به سمت حقيقت گريزي سوق دهد و پيشنهادهاي وي در بيانيه‌ها ناشي از آشفتگي است كه به آن گرفتار شده است.

شاكري با تاكيد بر اينكه نظام اسلامي با اين حركت‌ها دچار خدشه نمي‌شود، افزود: با بر عهده گرفتن مسئوليت رياست قوه قضائيه از سوي آيت‌الله لاريجاني مردم انتظار دارند كه در بحث قضا مدعي العموم وارد صحنه شود و از كساني كه آشوب‌هاي اخير را طراحي كردند حق مردم را بستاند. وي با اشاره به اينكه موسوي با صدور بيانيه قانون شكني مي‌كند، افزود: كساني كه با بيانيه‌هاي وي به صحنه آمده‌اند در محكمه در حال حساب پس دادند هستند ولي ايشان تا به حال جوابگو نبوده‌ است.

دیدگاه ها غیرفعال است