قوه قضائيه نبايد فرصت توطئه به سران فتنه بدهد

2

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران با بيان اينكه قوه قضائيه نبايد فرصت توطئه به سران فتنه بدهد، گفت: اكنون زمان آن رسيده كه قوه قضائيه با پشتوانه مردم، آقازاده‌هايي را كه پشت عباي پدرانشان پنهان شده‌اند را محاكمه كند

.

مجتبي شاكري؛ جانبازي كه دو چشم و دو دست خود در راه انقلاب اسلامي داده است در گفت‌وگو با خبرنگار ايثار و شهادت باشگاه خبري فارس «توانا» اظهار داشت: جمهوري اسلامي ايران، گوهر برزگي است كه با تلاش‌ها و حمايت الهي بعد از 14 قرن به دست ما رسيد و در زير پرچم جمهوري اسلامي بودن يك موقعيت بي‌بديل و بي‌نظير در تاريخ است. و

ي با اينكه اين حكومت، ارث پيامبران الهي بوده، مالك آن كسي نيست و همه بايد تابع نظام،‌ قانون و ولايت مطلقه فقيه باشند، ادامه داد: امام خميني (ره) در بندي از وصيت‌نامه خود به سه گروه ملي‌‌گرايان، روشنفكران مصنوعي و روحاني‌نماها اشاره كردند و فرمودند اگر اين سه گروه فرصت پيدا كنند آسيب بزرگي به مملكت مي‌رسانند.

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران، اضافه كرد: اصحاب فتنه، جرياني هستند كه آنها در طول 20 سال تمام انرژي خود را گذاشتند تا به انقلاب و حكومت جمهوري اسلامي ضربه بزنند ولي سران فتنه نتوانستند و نخواهند توانست به اين گنجينه عظيم ضربه بزنند.

وي خاطرنشان كرد: سران فتنه بدانند امروز مردم آنها شناخته‌اند و صبرشان به پايان رسيده است؛ مردم خواستار اعدام سران فتنه هستند؛ كساني كه تا به حال حساب خود را از منافقان و ضدانقلاب جدا نكرده‌اند، ساكت‌ها، دوپهلوگوها و كساني كه در اتهام تقلب با سران فتنه همراه بودند و حساب‌شان را از فتنه‌گران جدا كنند وگرنه مردم صبر نخواهند كرد.

وي يادآور شد: مردم هوشمند، ارزش‌مدار و با بصيرت مي‌دانند كه انقلاب اسلامي به سادگي به دست نيامده است كه به راحتي از دست برود؛ در اين جمع مادران و همسران شهدا هستند؛ مادران شهدا از دوري فرزندانشان چه كردند؟ همسران شهدا پس از شهادت همسفران‌شان چگونه صبر كردند و راه آنها را ادامه دادند؟ فرزندان شهدا از درد بي‌پدري چه‌ها كردند؟ جانبازان قطع نخاع لحظه به لحظه زندگي‌شان را چگونه گذراندند؟ جانبازان شيميايي شب‌ها و روزهاشايشان را جگونه سپري كردند؟ رزمندگان چگونه زنده زنده در باتلاق‌ها فرو رفتند؟ و مادران شهداي مفقود پس از 22 سال چگونه چشم‌هايشان را به در دوخته‌اند تا خبري از عزيزشان بياورند؟ در بين جمعيت آزادگاني هستند؛ از آنها بخواهيد كه سوختن اسرا در اسارتگاه‌هاي عراق را برايتان روايت كنند. وي ادامه داد: همه وجود و زندگي ما ولايت مطلقه فقيه است؛ ما به صراحت مي‌گوييم معيار شخصيت‌ها،‌ مجلس، دولت، خطبه‌خوان‌ها را با عيار ولايت‌فقيه مي‌سنجيم.

شاكري با بيان اينكه عقد اخوت ما با معيار اسلام ناب محمدي (ص)، جمهوري اسلامي و ولايت مطلقه فقيه است، اضافه كرد: ملت بابصيرت ايران، بازرگان، بني‌صدر و منتظري را به دليل همراه نبودن با مملكت اسلامي كنار گذاشته‌اند و اكنون شرايط خوبي براي خوبي فراهم شده تا قوه قضاييه به محاكمه سران فتنه بپردازد.

وي افزود: نبايد قوه قضائيه فرصت توطئه دوباره به سران فتنه كه از حلقه‌هاي اصلي كودتاي مخملي هستند، بدهد؛ اكنون زمان آن رسيده كه قوه قضائيه با پشتوانه مردم و براساس عدالت عبدالله ‌‌بن زبيري‌ها را كه در پشت پرده هستند، بيرون بكشند و آقازاده‌هايي را كه پشت عباي پدرانشان پنهان شده‌اند را محاكمه كند.

دیدگاه ها غیرفعال است