نيروهاي امنيتي با اختيارات ويژه بايد قاطعانه با هرگونه تجمعي برخورد كنند

1

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي‌ گفت: با توجه به تصميم منافقان در برگزاري تجمعات و مقابله مسلحانه با نظام و ايجاد آشوب و خشونت، نيروهاي امنيتي بايد با اختيارات ويژه قاطعانه با هرگونه تجمعي برخورد كنند.

مجتبي شاكري عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي كه در خصوص برنامه‌ريزي فتنه‌گران ضدانقلاب براي برگزاري تجمعات غيرقانوني و ايجاد اغتشاش و ناامني در جامعه با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس گفت‌وگو مي‌كرد، اظهار داشت: فتنه‌گران پس از شكست در جنگ نرم عليه جمهوري اسلامي ايران كه با پشتيباني آمريكا و رژيم منحوس صهيونيستي به ميدان آمده بودند، الان دچار پس‌رفت در تاكتيك‌هاي خود شده‌ و به مدل سال‌هاي 60 يعني مقابله مسلحانه با نظام روي آورده‌اند.

وي با تاكيد بر لزوم برخورد جدي با اغتشاشگران، به هدف جريان ضدانقلاب براي ترور شهرندان و ايجاد ناامني در سطح جامعه” اشاره و خاطرنشان كرد: اينكه جريان ضدانقلاب مي‌خواهد با هدف قرار دادن شهروندان و ايجاد فضاي رعب و وحشت در جامعه به اهداف شوم خود برسد، يك ترفند سوخته و مستعملي است كه اگر مي‌خواست نتيجه دهد بايد آن زماني كه مجموعه سازمان منافقين و نيروهايشان در داخل كشور بودند به نتيجه مي‌رسيد و بايد نيروهاي امنيتي براي حفظ امنيت جامعه قاطعانه با اين‌گونه حركت‌ها برخورد كند.

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي همچنين با اشاره به اينكه مدل سال‌هاي 60 نتايجي براي جريان ضدانقلاب ندارد، خاطرنشان كرد: دادگاه بايد به طور ويژه فعال شده و براي كساني كه در داخل در راس فتنه سبز و هماهنگ كننده اين تجمعات غير قانوني هستند حكم صادر كند تا جدي بودن نظام در برخورد با اينها مشخص شود. شاكري افزود: در صحنه‌اي كه دشمنان نظام بنا دارند با خشونت نظم و امنيت جامعه را برهم بزنند جا دارد نيروهاي حافظ نظم و امنيت از مردم در اطلاع‌رساني كمك بگيرند تا نيروهاي امنيتي و اطلاعاتي قوي‌تر شود. ‌

وي در خاتمه نيز با اشاره به اينكه نيروهاي امنيتي در برخورد با فتنه‌گران و تجمعات بايد اختيارات ويژه‌اي داشته باشند، تأكيد كرد: با توجه به تصميم منافقان كه در صدد هستند با برگزاري تجمعات با نظام مقابله مسلحانه كرده و كشته‌سازي كنند و جو آشوب و خشونت ايجاد كنند نيروهاي امنيتي بايد قاطعانه با هرگونه تجمعي برخورد كنند.

دیدگاه ها غیرفعال است