فعاليت‌هاي کارآفريني شهرداري تهران اقدامي جهادي است

2

عضو کميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر تهران با اشاره به راه اندازي تورهاي کارآفريني در سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت هاي اجتماعي شهرداري تهران گفت: اين اقدام جهادي مي‌تواند منجر به خروج کشور از وضعيت نابسامان اشتغال شود.

مجتبي شاکري در گفتگو با خبرنگار سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌هاي اجتماعي شهرداري تهران با اشاره به فعاليت‌هاي اين سازمان در راه‌اندازي تورهاي کارآفريني  و ايجاد ارتباط بين کارآفرينان و سرمايه‌گذاران براي بهره‌گيري از فرصت‌ها و قابليت‌هاي شهر تهران و ساير استان‌ها گفت: اقدام صورت گرفته از سوي سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌هاي اجتماعي ايده و اقدام بسيار خوبي است اما اميدواريم با اتخاذ تدابير لازم اين ايده، نتيجه و خروجي قابل توجهي داشته باشد.
وي با اشاره به اينکه تورهاي کارآفريني از لحاظ ايجاد اشتغال و بحث اقتصاد مقاومتي حائز اهميت است، افزود: اين اقدام شهرداري تهران در خصوص ايجاد ارتباط بين کارآفرينان و سرمايه‌گذاران براي فعاليت اقتصادي در داخل کشور تجربه جديدي است و اميدواريم به طور جد نه تنها در تهران بلکه در ساير استان‌ها نيز پيگيري شود.
عضو کميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر تهران با بيان اين مطلب که بايد از امکانات و ظرفيت‌هاي موجود در کشور براي ايجاد اشتغال بهره بگيريم، گفت:لازم است مسوولان سازمان رفاه شهرداري تهران درخصوص اقدامات صورت گرفته در اين زمينه طي سال‌هاي اخير گزارشي جهت اطلاع‌رساني به مردم و شوراي شهر فراهم کند.
وي به ضرورت اطلاع‌رساني درخصوص اين اقدام اشاره و تصريح کرد:لازم است فعاليت‌هاي صورت گرفته در راستاي ترويج کارآفريني و سرمايه‌گذاري در داخل کشور از سوي رسانه ها به ويژه رسانه ملي تحت پوشش قرار گيرد.
اين عضو شوراي اسلامي شهر تهران اقدام سازمان رفاه شهرداري تهران را اقدامي جهادي برشمرد و گفت: ما از فعاليت شکل گرفته در اين سازمان استقبال مي‌کنيم.
شاکري ادامه داد: البته اميدواريم که در روند فعاليت صورت گرفته خللي ايجاد نشود چراکه متاسفانه برخي مواقع ايده‌ها و اقدام هاي خوبي در مرحله اول مطرح مي‌شود، اما به سرانجام نمي رسد.
عضو کميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر تهران با اشاره به شرايط موجود اقتصادي کشور افزود: متاسفانه در حال حاضر تعداد زيادي از جوانان  در سن کار و فارغ التحصيل رشته‌هاي مختلف از جمله فني و مهندسي بيکار هستند و اميدواريم اقدامات اين چنيني منجر به کاهش بيکاري شود.
اين نماينده مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: اميدواريم با ارائه گزارشات ثمربخش از اين اقدام  شاهد حمايت‌هاي مختلف سازمان ها از اين حرکت جهادي باشيم.
گفتني است، طي سال‌هاي اخير تورهاي کارآفريني با همکاري سازمان فني و حرفه‌اي کشور، صندوق کارافرينان اميد و سرمايه‌گذاران به همت سازمان رفاه خدمات و مشارکت‌هاي اجتماعي شهرداري تهران با هدف آشنايي کارافرينان و سرمايه‌گذاران با اولويت، فرصت‌ها و قابليت‌هاي ساير استان‌ها برگزار مي‌شود.

 

این گفت وگو را در سایت تهران مشاهده بنمایید.

دیدگاه ها غیرفعال است