شورایاران چشم بیدار جامعه هستند

2

مجتبی شاکری عضو شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از سرای محلات در منطقه ۳ تهران گفت: شورایاران چشم بیدار جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در بازدید از سرای محلات امانیه و سیدخندان گفت: مدیریت شهری به اطلاعات ارزشمند شورایاری ها که از محلات و شهر دارند نیازمند است.

شاکری با بیان اینکه حضور شورایاری‌ها در ضمن فرصت مغتنمی برای بررسی مشکلات و مسائل مناطق و محلات بود، افزود: شورایاری‌ها با توجه به اینکه اطلاعات بسیار خوبی از منطقه و محلات دارند بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است.

وی در ادامه ضمن تعامل با اعضاء شورایاری، معتمدین و خیرین محلات بر لزوم رفع مشکلات عمرانی محلات، رفع نیازهای محلی، و ارائه طرح های توسعه محله در عرصه های فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد.

عضو کمیسیون شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: شورایاران چشم بیدار جامعه هستند که فعالیت های شهر را رصد می کنند.

وی ابراز کرد: وظایف شورایاری ها وظایف نظارتی است که در سطح محلات به آنها واگذار شده است، وجود شورایاری ها امر مهمی است که نبود آن ها نقصی در نظارت بر مدیریت محلات و مناطق از سوی شورای شهر تهران است.

شاکری ضمن تبریک روز نهم اردیبهشت ماه روز آغاز به کار  شورایاری ها گفت: این روز به عنوان روز حضور مردم در تصمیم گیری ها و مشارکت آنها در تصمیم سازی های امور محلی شناخته می شود.

این دیداربا حضور پیرهادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ و مسئول امور شورایاری ها و اعضاء شورایاری محلات سیدخندان و امانیه برگزار شد.

 

این گفت و گو را در خبرگزاری مهر مشاهده بفرمائید.

دیدگاه ها غیرفعال است