تکذیب مصاحبه منتشر شده در پایگاه خبری «رویداد24»

2

به دنبال انتشار ناقص و تحریف شده گفت و گوی خبرنگار پایگاه خبری «رویداد24» با جناب آقای مجتبی شاکری، دفتر ایشان تکذیبیه خبر مذکور را برای درج در این پایگاه و دیگر رسانه‌هایی که مطلب مذکور را بازنشر کرده‌اند، منتشر کرد.

در این تکذیبیه آمده است:

بسمه تعالی

به دنبال گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «رویداد۲۴» در روز شنبه مورخ ۸آبان ۱۳۹۵مطلبی با تیتر «قالیباف پاسخگو نباشد، بدون هیچ تعارفی باید برکنار شود» به نقل از آقای مجتبی شاکری منتشر شد که در آن ضمن تبیین ابعاد پرونده واگذاری املاک شهرداری، به غوغاسالاری رسانه ای که در خصوص بازداشت مدیر مسوول معماری نیوز نیز اشاره شده بود، به رغم قرار مقرر گفتگو قبل از تایید متن تنظیم شده توسط  ایشان، سایت مذکور و برخی از شبکه های مجازی کشور اقدام به انتشار مصاحبه تایید نشده به صورت قلع و قمع شده، گزینشی، تحریف شده و حاوی برجسته سازی کذب در تیتر و محتوا نمودند.

از آنجا که این گفتگو به صورت ناقص انتشار یافته، ضمن تکذیب آن همکاران رسانه ای را به استفاده از دیدگاه های ایشان که در سایت «www.shakeri.info» گردآوری می‌شود، دعوت می‌کنم.

همانطور که در سایر مصاحبه ها به نقل از ایشان منتشر شد، هیچ یک از اعضای شورای شهر خط قرمزی برای پیگیری مفاسد چه از نوع فیش های نجومی و یا واگذاری املاک و … توسط مراجع قانونی ندارند.

در این زمینه اصحاب رسانه و عموم مخاطبان را به مصاحبه ها و یادداشت هایی با همین موضوع با عناوین «غربالگری انقلابی» و «آمیختن حق و باطل ممنوع» که متن کامل و دقیق آن که در سایت شخصی ایشان، پورتال روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران و دیگر خبرگزاری های رسمی کشور انتشار یافته و در آن به تفصیل به موضوع ضرورت برخورد با ویژه خواری بدون ملاحظات حزبی و جناحی پرداخته شده است، ارجاع داده تا معلوم شود چگونه یک موضع گیری روشن و محکم با سفسطه و غرض ورزی  محل قضاوت نادرست قرار گرفته است.

علی‌ای‌حال از رسانه هایی که طی روزهای اخیر متن ناقص و کذب مذکور را بازنشر کرده اند، اکیداً درخواست می شود بر اساس نص صریح قانون مطبوعات در اسرع وقت نسبت به انتشار تکذیبه اقدام نمایند. بدیهی است چنانچه رسانه های مذکور نسبت به اصلاح اشتباه خود اقدام نکنند، حق شکایت قانونی در خصوص افتراء و نشر اکاذیب محفوظ است.

                                                                                                                                                                                                دفتر مجتبی شاکری

رییس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران

دیدگاه ها غیرفعال است