انديشه‌هاي حضرت امام(ره) تقويت‌كننده فرهنگ ايثار و شهادت است

1

مشاور رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: انديشه‌هاي امام خميني(ره)، تأثير فراواني بر فرهنگ ايثار وشهادت دارد و مي‌توان شاخص درستي در صداوسيما براي جوانان ارائه كرد.

مجتبي شاكري، جانباز دفاع مقدس و مشاور رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار ايثار و شهادت باشگاه خبري فارس «توانا»، با اشاره به اين كه ايثار وشهادت بر فرهنگ ما تأثير گذار است، اظهار داشت:‌ آمريكا و متحدانش با گسترش قدرت نظامي خود در فكر تضعيف ديگر كشورها هستند، غافل از اين كه نيروي شهادت‌طلبي كه از بالاترين قدرت‌ها است، در منطقه در حال رشد است.

وي با اشاره به سخنان سيدحسن نصرالله كه دست متجاوزان به لبنان را قطع خواهد كرد، افزود: سيدحسن نصرالله با داشتن فرهنگ شهادت و اراده قوي‌ توانسته است در مقابل صهيونيسم، ايستادگي كند و اين را بگويد كه روحيه‌شهادت بن‌بست نمي‌شناسد.

شاكري در ادامه به گسترش تفكر اومانيسم و سكولار در جامعه اشار كرد و گفت: ‌با وارد شدن اين نوع انديشه سكولار در سطح جامعه كه از رسانه‌هاي غربي به آن پرداخته مي‌شود، بايد هوشيار بود و سطح افكار جامعه را در اين موارد بالا برد تا حوادثي همچون تيرماه 78‌ و عاشوراي 88 به وجود نيايد و صدا و سيما با ارائه برنامه‌هاي شاخص درباره حضرت امام (ره) و فرهنگ شهادت مي‌تواند، پشتيبان خوبي براي جوانان در اين زمينه‌ها باشد.

اين جانباز دفاع مقدس پرداختن به فرهنگ ايثار و شهادت را برگ برنده جامعه ايران دانست كه دست متجاوزان را در شكل‌گيري فتنه ناكام گذاشت.

دیدگاه ها غیرفعال است