اختصاص بودجه‌‌ برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در تهران

2

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر افزود: پیشتازی شهرداری در کاهش آسیب‌های اجتماعی بیانگر این است که در بودجه سال ۹۴ باید بودجه‌ای اختصاص یابد تا بتوانیم منویات رهبری را اجرایی کنیم

به گزارش خبرنگار «نسیم»، مجتبی شاکری در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه نقد اعضا به مسائل از وظایف اصلی آنها محسوب می‌شود گفت: باید به اعضا این فرصت داده شود و شهرداری نیز از این نقدها استفاده کند.

وی با بیان اینکه وقتی سوالی از شهرداری می‌شود شهرداری باید پاسخ بدهد گفت این یک رابطه دموکراتیک هست.

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی درباره جلسه‌ای که با حضور مقام معظم رهبری در خصوص آسیب‌های اجتماعی برگزار شد، گفت: پیشتازی شهرداری در این موضوع بیانگر این است که باید در بودجه سال 95 در این باره بودجه‌ای اختصاص یابد تا بتوانیم منویات رهبری را اجرایی کنیم.

شاکری در پایان نیز خروج اعضای شورای شهر را برای شرکت در انتخابات مجلس را آسیب تلقی کرد و گفت: نمایندگانی که با رأی مردم به عنوان شورای شهر انتخاب شدند می‌توانند در همین جبهه فعالیت خود را ادامه دهند بدون شک خروج آنها به شورا آسیب می‌زند.

همچنین محمد حقانی عضو کمیسیون سلامت نیز از شهرداری تهران درخواست کرد تا نسبت به تعیین و تکلیف باغات کن هر چه سریعتر اقدام کند.

وی با بیان اینکه هنوز این باغات در صحنه R 240 قرار دارد گفت: اگر چه مستندات این باغات به کمیسیون ماده 5 ارسال شده است اما باید هر چه سریعتر باید این پهنه به G‌ تبدیل شود.

 

این گفت وگو را در سایت خبرگزاری نسیم مشاهده بفرمائید.

دیدگاه ها غیرفعال است