حرکت در مسیر دشمنان نظام در آستانه انتخابات جایز نیست/ مردم فریب حرف‌های نخ‌نمای تکراری را نمی‌خورند

2

خبرگزاری میزان- عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی درباره طرح مسائلی همچون برگزاری انتخابات به صورت سالم و ناسالم از سوی برخی از جریانات سیاسی در آستانه انتخابات مجلس دهم گفت: اینگونه برداشت‌های سیاسی تکرار برخی از حرف‌های نخ‌نما شده است و راه به جایی نخواهد برد.

“مجتبی شاکری” عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری میزان درباره طرح مسائلی همچون برگزاری انتخابات به صورت سالم و ناسالم از سوی برخی از جریانات سیاسی در آستانه انتخابات مجلس دهم گفت: اینگونه برداشت‌های سیاسی تکرار برخی از حرف‌های نخ‌نما شده است که در دوره های گذشته هم وجود داشت چنانچه در سال 88 شاهد بودیم از بطن اینگونه تفکرات اتهام تقلب 11 میلیونی مطرح شد که در پایان به دلیل بی پایه و اساس بودن و عدم استقبال مردم با شکست مواجه شد.

وی با اشاره به اینکه طرح اینگونه مباحث برای مردم پدیده جدیدی نیست افزود: کسانی که بحران رای دارند و می‌دانند سبد رای بالایی در انتخابات پیشرو نخواهند داشت بنا دارند با طرح اینگونه مسائل استراتژی فرار به جلو را اتخاذ کنند و شکست خود را برگردن فرآیند انتخابات قرار دهند و طرح تقلب را مطرح کنند غافل از اینکه اینگونه راهکارها دیگر در کشورما اثری نخواهد داشت.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تصریح کرد: افرادی که این مسائل را در آستانه انتخابات مطرح می‌کنند باید بدانند در زمین سوخته شعارهای خود را مطرح می‌کنند زیرا مردم ما با این حرف‌های تکرای آشنا هستند و اجازه دخالت هیچ جریان و فرد خاصی را در روند برگزاری انتخابات نخواهند داد.

شاکری با اشاره به اینکه اینگونه حرف‌های تکراری خوراک سایت‌های خبری و رسانه‌های ضد انقلاب است تصریح کرد: فرآیند رای‌گیری در نظام جمهوری اسلامی ایران کاملا مشخص است لذا نمی‌توان هیچگونه خللی به آن وارد کرد.

وی تاکید کرد: در روند برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی ایران وجود معتمدین محلی از گرایش‌های مختلف سیاسی، هیئت‌های اجرایی و هیئت‌های نظارت روند برگزاری انتخابات به سالم‌ترین شکل ممکن را فراهم کرده لذا امکان تقلب با توجه به ساختار انتخابات در کشورمان به هیچ شکلی وجود ندارد.

شاکری با اشاره به اینکه در فرآیند برگزاری انتخابات در ایران امکان اعتراض از سوی نامزدهای انتخاباتی وجود دارد تصریح کرد: دوستانی که در آستانه انتخابات بنا دارند فضای سیاسی کشور را ملتهب کنند بهتر است از لجاجت دست بردارند و با رسانه‌های ضدانقلاب و دشمنان جمهوری اسلامی ایران همراه نشوند زیرا این مسیر آینده روشنی برای آنها نخواهد داشت.

 

این گفت وگو را در سایت خبرگزاری میزان مشاهده بفرمائید.

دیدگاه ها غیرفعال است