«تغییر دولت و برگزاری انتخابات مجدد» ‌کاری غلط است

2

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی مقصر اتفاقات سال ۹۶ و ۹۷ را تیم اقتصادی دولت دانست و گفت: ‌با این وجود از آنها حمایت می‌کنیم نه اینکه به دنبال تغییر دولت و برگزاری انتخابات مجدد باشیم که کاری غلط است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، مجتبی شاکری در نشست خبری با اصحاب رسانه استان همدان و بازخوانی حوادث سال 88 اظهار داشت: امام راحل آمریکا را شیطان بزرگ نامید تا ماهیت پلید آن را مشخص سازد زیرا همه می دانند که هر نوع ارتباط با شیطان موجب ضرر می شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری هم با به کاربردن واژه ابلیس مجسم، چهره آمریکا را به طور دقیق تر ترسیم کرد تا جریان های سیاسی و اشخاص حقیقی و حقوقی دچار خطا نشوند.

شاکری بیان کرد: ابلیس می تواند با نفوذ در بدنه حاکمیت، حرف خود را طوری از زبان دیگران به مردم بگوید که هیچ کس متوجه نشود و نمونه این ماجرا در دوران دولت موقت ابتدای انقلاب اسلامی رقم خورد.

وی گفت: آن زمان امام راحل پاسخ این حرکات را داد، اما این موضوع بار دیگر در تیر 78 با همان هدف که سرنگونی نظام بود، رقم خورد و  قصد داشتند با آوردن مردم به خیابان و وارد کردن فشار از پایین به بالا، جامعه را دچار تنش کنند.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی تصریح کرد: در واقع جریانی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشته که به تدریج پیش رفته و هر بار که فرصت پیش آمده سعی کرده هدف خود را عملی سازد که نمونه آن حوادث سال 78 و 88 بود.

شاکری مطرح کرد: فتنه 88 موضوعی اتفاقی و موقتی نبود بلکه عقبه ای داشت و با مدیریت اتاق فکر آمریکا و صهیونیسم انجام شد و هرچه در توان داشتند به میدان آوردند و از همه مخالفان نظام چون سلطنت‌طلب‌ها، ضد انقلاب، منافقان و غیره هم کمک گرفتند.

وی اعلام کرد: آمریکا هرگز تصور نمی‌کرد که نظام بتواند در برابر این حوادث مقاومت کند زیرا با به کارگرفتن عنصر تقلب پیروز شده بود، اما این طور نشد هرچند هزینه زیادی هم دادیم.

شاکری با اشاره به اغتشاشات سال 96 هم گفت: آمریکا پس از شکست در فتنه 88 با وجود برنامه‌ریزی 20 ساله به دنبال جبران است، بنابراین با به کارگرفتن عنصر اقتصادی به دنبال تحریک مردم و آوردن مردم به کف خیابان‌هاست‌ که علائم و نشانه‌های آن در رفتار و گفتار ترامپ وجود دارد.

وی گفت: در برجام هم باوجود آنکه ما را از منافع آن دور نگه داشتند بر خواسته‌های خود اصرار ورزیده و تحریم های اقتصادی را انجام دادند تا کشور دچار بحران اقتصادی شود.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی تصریح کرد: امسال هم بی‌تدبیری قوه مجریه موجب کاهش ارزش پول ملی شده و بیکاری چشمگیر در اثر واردات بی رویه کالای خارجی و رکود تولید داخلی ایجاد شده است.

وی بیان کرد: کنترل نکردن اوضاع اقتصادی موجب وارد آوردن آسیب‌های اجتماعی به نظام و مردم شده و دشمن هم با به روز نگه داشتن اهداف خود به دنبال جنگ ترکیبی است و قصد دارد اوضاع معیشتی را سخت‌تر کند.

شاکری مطرح کرد: مقصر اتفاقات سال 96 و 97 تیم اقتصادی دولت است که توانایی اداره اوضاع اقتصادی را ندارد، اما با این وجود از آنها حمایت می‌کنیم نه اینکه به دنبال تغییر دولت و انتخابات مجدد باشیم که کاری غلط است.

وی گفت: ناکارآمدی دولت را می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های قانونی چون مجلس و تنظیم لایحه مناسب برای حمایت از قشرهای ضعیف جبران کرد.

انتهای پیام/ش

انتهای پیام/

دیدگاه ها غیرفعال است