دستاوردهای پُربار انقلاب اسلامی باوجود تحریم ها

2

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: کشور با تمام سختی‌ها، تحریم‌های موجود دستاوردهای خوبی در نانو، عمرانی، هسته‌ای، پزشکی و ورزشی در ۴۰ سال به‌دست آمده و این دستاوردها حاصل زحمات و تلاش‌های جوانان انقلابی است و این دستاوردها ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در اولین روز مراسم دهه مبارک فجر که با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده در مسجد خاتم‌الانبیاء ورامین برگزار شد، اظهار داشت: در چهل سالگی انقلاب قرار داریم، امروز از سال‌هایی گذشتیم که بالا و پائین بسیار داشت و نسل جوان امروز باید این انقلاب را جلو ببرد تا به صاحب اصلی خود حضرت مهدی (عج ) تحویل دهد.

وی گفت: چرا می‌گویم انقلاب ایران بزرگ و بی‌نظیر است، برای اینکه شما می‌بینید در فرانسه اعلام می‌کنند که انقلاب و اعتراض ما نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ایران افزود: حرکت این انقلاب از زمان مشروطه آغاز شد و میرزای شیرازی در آن زمان با تحریم توتون و تنباکو در مقابل استکبار ایستادگی کرد و قدرت استکبار را در هم شکست.

وی گفت: باید به انقلاب تعصب داشته باشیم اما بی‌اعتنا نباشیم و در هر لحظه پشتیبان انقلاب باشیم چراکه این انقلاب به سختی به‌دست آمده است.

این مسؤول در خصوص مشکلات فضای مجازی ادامه داد: فضای مجازی مدیریت نشده است و یکی از عوامل آسیب‌های اجتماعی بوده که در بحث طلاق‌ها تاثیرگذار است.

شاکری به چهل سال دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: کشور با تمام سختی‌ها، تحریم‌های موجود دستاوردهای خوبی در حوزه نانو، عمرانی، هسته‌ای، پزشکی و ورزشی به‌دست آورده است و این دستاوردها حاصل زحمات و تلاش‌های جوانان انقلابی است و ادامه خواهد داشت.

وی خطاب به رئیس جمهور خاطرنشان کرد: بنده به عنوان یک جانباز از شما به خاطر نقض حقوق شهروندی شکایت دارم چراکه با برهم زدن بازار و وارد کردن ارز زیاد به بازار تعادل را برهم زده‌اید و باعث سقوط ارزش پول کشور شده‌اید.

انتهای پیام

دیدگاه ها غیرفعال است