دشمنان عمق استراتژيك ما را نشانه رفته‌اند

1

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران در جلسه علني امروز مجلس گفت: دشمنان ما بيدارند و عمق استراتژيك ما را نشانه‌رفته‌اند لذا ما نيز بايد بيدار و هوشيار باشيم.

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس، مجتبي شاكري عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران و جانبازان سرافراز جنگ تحميلي امروز يكشنبه به مناسبت روز ميلاد حضرت ابوالفضل‌العباس و روز جانباز با حضور در صحن علني مجلس با تأكيد بر اينكه اميدواريم كه بتوانيم انقلاب اسلامي را از همه آفات حفظ كنيم، اظهار داشت: عصاره انقلاب ما در اين مجلس جمع شده است.

وي افزود: اين مجلسي است كه ما به عنوان مجلس امام، رهبري، شهدا آن را مي‌شناسيم و مجلسي است كه در مقابل همه توطئه‌هاي استكبار ايستاده است.

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران خاطر نشان كرد: ما در زماني زندگي مي‌كنيم كه حضور نايب بر حق امام زمان (عج) را در بين خود داريم و اين امتياز بزرگي است همچنين در زماني حضور داريم كه مردمي با بصيرت، هوشمند و با ظرفيت بالا وجود دارند كه بايد قدر آن‌ها را دانست.

شاكري با بيان اينكه ما به دنبال تغيير ساختارهاي ظالمانه حاكم در دنيا هستيم، ادامه داد: ما پنهان نمي‌كنيم كه وارث آدم، نوح، ابراهيم، موسي، عيسي و محمد‌بن عبدالله هستيم.

وي افزود: اين آمادگي که در ملت بزرگ ما طي قرن‌ها ايجاد شده سرمايه بزرگي است كه بايد قدر آن را دانست.

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران يادآور شد: در مقابل ما دشمنان كينه‌ورزي وجود دارد كه عمق استراتژيك ما را نشانه رفته‌اند. شاكري با بيان اينكه سخن گفتن از فرهنگ ايثار سخن گفتن از جان‏مايه ارزش‌هاي امام (ره) است، گفت: دشمنان ما بيدارند و عمق استراتژيك ما را نشانه‌رفته‌اند لذا ما نيز بايد بيدار و هوشيار باشيم. شاكري خاطر نشان كرد: انديشه كفر براي كار خود سازماندهي بسيار كرده است لذا بايد به اين كه در جامعه ما فتنه ايجاد مي‌شود و سپس از آن عبور مي‌كنيم عميق‌تر نگاه كرد. وي افزود: آنچه فتنه را تئوريزه مي‌كند انديشه اومانيستي است كه ما بايد ريشه آن را در علوم انساني بيابيم.

اين جانباز جنگ تحميلي در ادامه گفته‌هاي خود خطاب به نمايندگان تصريح كرد: عزيزان شما نخبگان جامعه هستيد بدانيد كه تمام جانبازان، ايثارگران و رزمندگان و خانواده‌هاي شهدا چشم دوخته‌اند به ماده ماده و تبصره تبصره‌هايي كه شما براساس انديشه‌هاي امام تصويب مي‌كنيد.

وي در ادامه با گلايه‌اي خاطر نشان كرد: بعد از انتخابات توقع ما از شما بيشتر بود بدانيد ما در زماني هستيم كه بايد درس‌ها و عبرت‌هاي بزرگي را در نظر داشته باشيم و توجه داشته باشيم كه چگونه تاريخ استحاله مي‌شود. شاكري ادامه داد: فرهنگ ايثار و شهادت گوهر و جوهره بزرگي است كه مي‌تواند ما را مصون نگه‏دارند و اين فرهنگ اگر جنبه عملي انديشه امام راحل است بايد براي آن ساز وكاري درست كنيم. وي افزود: برنامه بزرگ امام جهاد بشريت است كه ما بايد به آن فكر كنيم.

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران در ادامه با اشاره به فرمايشات امام راحل وقتي كه آمريكا ما را تهديد كرد گفت: امام خميني (ره) در آن زمان آمريكا را همانند سگي دانست كه اگر از پيش آن گريخت به دنبال ما مي‌آيد و اگر در مقابل آن ايستاد مي‌گريزد.

نمايندگان مجلس در اين هنگام فرياد مرگ بر آمريكا را در صحن علني مجلس سردادند. گفتني است همچنين در جلسه علني امروز مجلس به مناسبت روز جانباز از تعدادي از جانبازان كشور تقدير و تشكر شد.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8904270131#sthash.HRjvvkn0.dpuf

دیدگاه ها غیرفعال است