کاهش تصنعی قیمت نفت پروژه آمریکایی ـ صهیونیستی است/ حمایت از موضع صریح رئیس‌جمهور

1

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه کاهش تصنعی قیمت نفت یک پروژه آمریکایی ـ صهیونیستی است، گفت: کشور ایران تجربه مقابله با این توطئه نفتی را دارد و اقتصاد مقاومتی راهکار مقابله با این توطئه است.

مجتبی شاکری عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با حمایت از موضع صریح رئیس‌جمهور در قبال توطئه نفتی دو کشور عربستان و کویت به تشریح پروژه کاهش تصنعی قیمت نفت که از سوی آمریکا و صهیونیست‌ها با همکاری کشورهای مرتجع منطقه صورت گرفته پرداخت و گفت: آمریکا و صهیونیست‌ها برنامه راهبردی را در زمینه‌های فرهنگی اقتصادی و سیاسی انجام می‌دهند که نمونه آن را در قضیه داعش و حمایت از گروه‌های تروریستی یا در این قضیه کاهش تصعنی قیمت نفت مشاهده می‌کنیم.

وی با اشاره به نفوذ کشورهای آمریکایی و صهیونیستی در کشورهای عربستان و کویت تصریح کرد: این دو کشور منافع خود را در گرو منافع غرب دیده و در آن جهت تلاش می‌کنند که با همراهی این کشورها با آمریکا و غرب توانسته‌اند قیمت نفت را به قیمتی زیر صد دلار برسانند درحالی که باید تمهیداتی جدی برای این اندیشیده شود و راهکار آن تکیه بر قوای داخلی و اقتصاد مقاومتی است.

شاکری با بیان اینکه کشورمان پیش از این شرایط مشابه توطئه کاهش نفتی را تجربه کرده است، خاطرنشان کرد: رسانه ملی باید با تولید مستندات و آثار مناسب به خوبی شرایطی که کشورمان پس از جنگ را به مردم نشان دهد چرا که در زمان جنگ هر بشکه نفت تنها با ۵ دلار معامله می‌شد و نسل اول انقلاب با وجود مشکلات بسیاری که با آن روبرو بودیم مقاومت کردند.

عضو شورای شهر تهران در پایان اقتصاد مقاومتی را راه مقابله با این پروژه آمریکایی و صهیونیستی در این توطئه نفتی دانست و اظهارداشت: همه باید تلاش کنیم تا بتوانیم اجرایی کردن پروژه اقتصاد مقاومتی مشکلات اقتصادی کشورمان را حل کنیم. انتهای پیام/

دیدگاه ها غیرفعال است