چشم‌انداز حركت آينده امريكا با پخش اعترافات در منطقه بر هم خورد

1

مجتبي شاكري در گفتگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس درباره پخش برنامه «به اسم دموكراسي» گفت: برنامه‌اي كه امريكا در منطقه از طريق انقلاب مخملي يا كودتاي مخملي دنبال مي‌كند، به قصد فروپاشي دولتهاي مخالف است.

 

وي با بيان اين مطلب كه اين موضوع احتياج به پژوهش و كار هنري بيشتري دارد، تصريح كرد: سينماگران با به تصوير كشيدن اين مسئله مي‌توانند با ايجاد بازتاب گسترده در منطقه به نوعي جلوي آسيب‌هاي بعدي را نيز بگيرند. وي ادامه داد: به اين وسيله مي‌توان ضمن ماندگاري موضوع، به افكار مردم كشورهاي منطقه جهت دهي مثبت براي ايستادگي در مقابل استكبار كرد.

شاكري با اشاره به اينكه حداقل‌ عكس‌العمل كشورهاي منطقه مي‌تواند برخورد حقوقي با امريكا باشد، افزود: وزارت امور خارجه و مجلس با پيگيري حقوقي خود و از سوي ديگر رسانه ملي با افشاگري مي‌تواند امريكا را در جهت تحقق برنامه‌هايش ناكام بگذارد.

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران تاكيد كرد: بخشي از اسامي افراد نياز به كار اطلاعاتي بيشتري دارد و برخي ديگر از اين اسامي بايد منتشر شود، تا مردم خط انحرافي و كج راهه‌اي را كه در داخل كشور افشاء شده بشناسند و از مقاصد پنهان آنها آگاه شوند.

شاكري با تاكيد بر اينكه وزير اطلاعات و معاونانش با شركت در ميزگردهاي دانشجويي بايد اين قشر را آگاه كنند، گفت: با نمايش فيلم‌هاي مستند از ابتدا تا انتهاي موضوع بايد ريشه كودتاي مخملي را در كشور براي دانشجويان بازگو كرد تا گامي در جهت آگاهي قشر فرهيخته دانشجو بر داشته شود.

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران با تاكيد بر اينكه پخش اعترافات اخير چشم‌انداز حركت آينده امريكا را در منطقه بر هم زد،گفت: وضعيت سياست خارجي امريكا پس از جنگ 33 روزه لبنان و بي‌اعتنايي ايران به تحريم‌هاي اقتصادي شوراي امنيت متزلزل شده است

دیدگاه ها غیرفعال است