هدف دشمن ضربه زدن به ماهیت انقلاب است/ اختلاف‌افکنی دشمن میان جریان‌ها با هدف تجزیه ایران

2

هدف اصلی دشمن ضربه زدن به ماهیت انقلاب و محدود و محصور کردن گفتمان آن است.

 مجتبی شاکری در حاشیه همایش بصیرت که در بندرعباس برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هرمزگان، با بیان اینکه با گذشت 37 سال از عمر انقلاب اسلامی، دشمنان گونه‌های مختلفی از تهدید را مقابل ملت ایران اجرایی و عملیاتی کرده‌اند، عنوان کرد: وقتی بیش از یک دهه مقابله مستقیم و نظامی با ملت ایران اسلامی را بدون فایده دیدند، در قالب یک برنامه‌ریزی بلندمدت، در صدد دخالت‌های سیاسی و فرهنگی در ساختار نظام جمهوری اسلامی برآمدند، آنها تاکنون میلیاردها دلار هزینه کرده‌اند که بخشی از آنها به طور علنی و آشکار اعلام شده و بخشی نیز به طور محرمانه هزینه می‌شود.

وی ادامه داد: مقابله نرم با ملت ایران از حدود دو دهه قبل آغاز شده است. اکنون دشمنان با سرعت دادن به توطئه‌آفرینی‌های خود، به دنبال وارد آوردن آسیب‌های بزرگ به کیان انقلاب اسلامی با هدف تجزیه ایران از طریق اختلاف‌افکنی میان جریان‌های مختلف جامعه هستند و در این راه از هر فرصت و زمینه‌ای استفاده می‌کنند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی افزود: هدف اصلی دشمنان، ضربه زدن به ماهیت انقلاب اسلامی و محدود و محصور کردن گفتمان انقلاب اسلامی است. در این راستا از هر فرد و جریانی استفاده ابزاری می‌کنند تا جریان رسانه‌ای و سیاسی خاصی را که در قالب جنگ نرم علیه ایران به راه انداخته‌اند، تغذیه کنند.

این جانباز دوران دفاع مقدس یکی از برنامه‌ریزی‌های شرورانه و ننگین دشمنان علیه ایران را بی‌اعتماد ساختن مردم نسبت به نظام و حاکمیت عنوان کرد و گفت: در سال 88 نیز با ایجاد و دامن زدن به دروغ بزرگی به نام تقلب، سعی داشتند مردم را مقابل نظام قرار دهند و از این فرصت برای ضربه زدن به کیان انقلاب اسلامی استفاده کنند، اما تنها ابزاری که جلوی این توطئه را گرفت، بصیرت و هوشمندی ملت ایران بود و حرکت بر مدار رهبری در کشور مهم‌ترین راهکار غلبه بر توطئه‌هایی است که در آینده نیز با آنها مواجه خواهیم شد.

عضو شورای شهر تهران به توطئه عربی‌ ـ صهیونیستی ـ غربی علیه جریان مقاومت در منطقه اشاره کرد و ادامه داد: برای تامین امنیت صهیونیست‌ها دست به اختلاف‌افکنی میان کشورهای اسلامی منطقه زدند تا فضای امنی را پیرامون صهیونیست‌ها به وجود بیاورند. در عین حال، قدرت کشورهای اسلامی را مصروف به یکدیگر کرده‌اند و متاسفانه برخی کشورهای منطقه نیز کاملا در خدمت صهیونیسم و غرب قرار گرفته‌اند.

شاکری با بیان اینکه برخی کشورهای مرتجع منطقه از جمله خاندان سعودی کاملا در دامان برنامه‌ریزی‌های صهیونیستی غرق شده‌اند، اظهار داشت: اعدام آیت‌الله النمر به عنوان رهبر جامعه شیعی در عربستان، دامان عاملان آن را خواهد گرفت. خون این شهید زمینه‌ساز تحولات عمیقی در منطقه خواهد بود که از هم‌اکنون بخش‌هایی از آن را شاهد هستیم.

این عضو شورای شهر تهران گفت: تروریست‌هایی که اکنون به نمایندگی از صهیونیست‌ها و جریان‌های مرتجع منطقه علیه امنیت و آرامش در عراق و سوریه می‌جنگند، به طور تمام عیار از سوی عربستان حمایت مالی و تسلیحاتی می‌شوند، اما مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک، این جریان‌های تروریستی بلای جان سران سعودی خواهند شد و توطئه و نیرنگ آنها به خودشان باز خواهد گشت.

 

این گفت وگو را در سایت خبرگزاری فارس مشاهده بفرمائید.

دیدگاه ها غیرفعال است