ملت ايران در آينده ازفتنه‌هاي سنگين‌تري عبور خواهد كرد

1

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب گفت: ملت ايران با كسب بصيرت از فتنه‌هاي سنگين‌تري در آينده عبور خواهد كرد.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي جمعيت ايثار گران انقلاب اسلامي، مجتبي شاكري عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي كه در پايان نشست هفتگي اين تشكل سخن مي‌گفت، اظهار داشت: دستاوردهاي بزرگي كه در سايه حماسه 9 دي و 22 بهمن سال‌جاري، دشمن را به اين نتيجه رسيده كه تمامي هزينه‌هاي هنگفت، سرمايه‌گذاري‌ها و توطئه‌آفريني‌ها براي به زانو درآوردن ملت ايران نقش برآب شده و براي استكبار نتيجه‌اي نداشته است.

 

وي افزود: البته ملت ايران آزمايش‌ها و فتنه‌هاي سنگيني را پشت سر گذاشته و از فتنه‌هاي سنگين‌تر آينده نيز عبور خواهد كرد. شاكري ادامه داد: ملت ايران، آينده و نگاه به فردا را مدنظر دارد و بر همين اساس، پيشرفت و عدالت را به عنوان اصلي‌ترين راهبرد و هدف خود در دستور كار قرار داده است. تداوم توليد علم و سرمايه‌گذاري بيشتر در اين زمينه، استمرار دستيابي به فن‌آوري‌ها و افزايش خدمت‌رساني خصوصا به محرومان مبارزه با فساد خصوصا فسادهاي دولتي و اجراي قانون درباره فتنه‌انگيزان از جمله اقداماتي است كه ملت ايران به رهبري ولي فقيه در جهت تحقق شعار پيشرفت و عدالت در دست اجرا دارد.

شاكري با اشاره به طرح‌هايي كه در روزهاي اخير، در خصوص انتخابات مطرح شده است گفت‌: شايسته است طرح‌هايي كه در روزهاي اخير در خصوص قانون انتخابات مطرح شده است هنوز هيچ كار كارشناسي روي آن انجام نشده، در چالش‌هاي سياسي قرار نگيرد. وي افزود: در عين حال نهادهاي تصميم‌گير بايستي توجه نمايند كه در تصويب هر قانون بايستي قانون اساسي، فرمايشات امام و رهبري معظم‌ مدنظر باشد و نبايد به گونه‌اي مشي نمايد كه در ميان نخبگان اين گونه تفسير شود كه مي‌خواهند نقش رهبري و شوراي نگهبان را تضعيف نمايند.

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي بر ضرورت مراقبت دولت بر اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها تاكيد كرد و گفت: همه بايد دولت نهم را در اجراي اين مهم ياري نماييم و عزم خود را براي اين جراحي بزرگ، جرم كنيم تا از وضعيت نامناسب و بغرنج كنوني پرداخت يارانه‌ها خارج شويم. وي در خصوص لايحه بودجه 89 و بررسي آن در مجلس گفت: بر اساس تاكيد رهبر خردمند انقلاب، مجلس و دولت بايستي تعامل مثبت با يكديگر داشته باشند و گرفتار برخي فضاسازي‌هاي واسطه‌هاي فتنه‌آفرين و مرتبط با جريان فتنه نباشند.

شاكري اضافه كرد: بدون ترديد مجلس در بررسي لايحه بودجه 89 بايستي از حق خود استفاده نمايد و ليكن اين موضوع نبايد ابزاري شود كه عده‌اي آن را مستمسكي براي تسويه حساب‌هاي سياسي و انتخاباتي خود قرار دهند.

دیدگاه ها غیرفعال است