ملت ايران تلاش مجلس و دولت براي تحقق مطالبات را درك مي‌كنند

1

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي، اظهار داشت: تلاش مجلس و دولت براي تحقق مطالبات مردم از چشم افراد جامعه پنهان نيست و ملت ايران هوشمندانه و با تحليل مناسب تلاش‌هاي دولت در رابطه با مطالبات داخلي و بين‌المللي را درك مي‌كنند.

 

مجتبي شاكري در گفتگو با خبرنگار سياسي باشگاه خبري فارس «توانا،» گفت: اعتقاد مردم به آرمان‌هاي انقلاب، انديشه‌هاي حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبري،‌ مانع از موفقيت جريان فتنه براي ايجاد اختلال در وضعيت جامعه در سال 88 شد.

وي اضافه كرد: هم‌صدايي جريان فتنه با عناصر ضدانقلاب و سلطنت‌طلب در ايجاداغتشاشات پس از انتخابات با مانعي به نام بصيرت و آگاهي مردم جامعه مواجه شد و مردم حماسه‌هاي بزرگي همچون 9 دي و 22 بهمن را آفريدند. اين كارشناس مسائل سياسي تصريح كرد: تلاش جريان وابسته به سرويس‌هاي جاسوسي غرب در فضاي سايبري و ماهواره‌اي براي نشان دادن فضاي سياه از جامعه نتوانست مردم جامعه اسلامي ايران از انقلاب و انديشه حضرت امام دور كند.

شاكري عدم تحليل مناسب از باورهاي ملت ايران، دليل شكست مفتضحانه جريان فتنه دانست و اظهار داشت: ملت ايران با آگاهي از تلاش‌هاي دولت و مجموعه نظام براي تأمين خواسته‌ها و نيازهاي مردم، در برابر جريان فتنه ايستادگي كرد. وي در ادامه افزود: بعد از استقرار دولت دهم و فعاليت‌هاي سخت‌كوشانه اين مجموع در عرصه بين‌الملل و عرصه داخلي نظام به سوي استحكام پيش‌ مي‌رود و اين در حالي است سرنوشت امروز جريان سبز كه به دنبال سياه‌نمايي عليه دستاوردها نظام است مانند منافقين و نيروهاي مدعي خارج از مسير مردم شده است. اين فعال سياسي اصول‌گرا خاطرنشان كرد: تلاش مجلس و دولت براي اهتمام به مطالبات مردم از چشم افراد جامعه پنهان نيست و ملت ايران هوشمندانه و با تحليل مناسب تلاش‌هاي دولت در رابطه با مطالبات داخلي و بين‌المللي را درك مي‌كنند. شاكري در پايان تأكيد كرد: همراهي مردم و مشاركت آنها در راستاي اهداف نظام و چشم انداز 20 ساله براي پيشرفت همه جانبه كشور در سايه دفع جريان فتنه و همت مضاعف است.

دیدگاه ها غیرفعال است