فشار برای جمع آوری تابلوهای صداقت آمریکایی نگران کننده است/ آمریکایی‌ها باید صداقت خود را در عمل نشان دهند

1

عضو شورای شهر تهران معتقد است که فشار برای جمع آوری تابلوها نگران کننده است و آمریکایی‌ها باید صداقت خود را در عمل نشان دهند.

 

مجتبی شاکری در گفتگو با تهران پرس در خصوص جمع آوری تابلوهای صداقت آمریکایی اظهار داشت: در این که ما باید از دولت و تیم مذاکره کننده حمایت کنیم هیچ شکی نیست ولی در حال حاضر برخی اقدامات عجولانه ما را نسبت به مذاکرات نگران می کند.

وی با تاکید بر جنایات آمریکا در دهه‌های اخیر در حق ملت ایران افزود: نمی توان با یک مذاکره کل بدی ‌های آمریکایی‌ها را در حق ملت ایران جبران کرد و مردم نمی توانند به راحتی به صداقت آمریکایی‌ها پی ببرند بنابراین باید گفت که این اقدامات باعث می شود که موضع ما در مذاکرات تضییع شود.

عضو شورای شهر تهران با  تمجید از هوشمندی طراحان این تابلوها اظهار کرد: طراحان این تابلوها جوانان انقلابی و ارزشی هستند که واقعیت مذاکره با آمریکا را دریافته‌اند و متوجه هستند که وقتی آمریکایی‌ها حرف از وجود همه گزینه ها روی میز می زنند و یا شرمن در خصوص مذاکرات به این شکل به ایرانیان توهین می کند نمی توان به آمریکایی‌ها اعتماد کرد.

شاکری در پایان گفت: جمع آوری تابلوها اهمیت ندارد و باید بیش از این که به آن پرداخته شود به مذاکرات و موضع تیم مذاکره کننده با توجه به این اقدامات پرداخته شود.

دیدگاه ها غیرفعال است