غربی‌ها نشان دادند جز با برهم زدن آرایش داخلی ما قادر به تحمیل هیچ فشاری نیستند

2

رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران گفت: آمریکا و هم پیمانانش نشان دادند جز با برهم زدن آرایش داخلی ما قادر به تحمیل هیچ فشاری نیستند.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ مجتبی شاکری با یادآوری شعار سال که بر همدلی و هم زبانی دولت و ملت تاکید دارد، اظهار داشت: همدلی و همزبانی مجموعه‌ای که می‌باید انرژی جامعه را برای حفظ هویت و اصالت انقلاب و در پیشرفت و کارآمدی نظام به پیش براند تا الگوی مدیریت شهر تهران و تراز شهروند تهرانی نمونه‌ای برای کشور در پیشبرد پرچم افتخار آمیز جمهوری اسلامی در فراز و فرود حوادث باشد.

وی در ادامه تاکید داشت: نقش شعار سال همدلی و هم زبانی دولت و ملت قرار گرفتن در آستانه فاجعه شهدای هفت تیر و تلاطم‌های نفس گیر مذاکرات هسته‌ای در ماه مبارک رمضان، توجه دادن به عظمت و جایگاه پرچمی است که دولت و ملت و به تبع آن شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری تهران بر دوش می‌کشند. پرچمی که 220 هزار شهید انقلاب و دفاع مقدس، 670 هزار جانباز، 18 هزار شهید شیمیایی (ایرانی و عراقی) و 17 هزار شهید ترور بر آن نقش بسته است و ناگفته‌ها و نانوشته‌هایی که در پس این آمارها شاید تا روز حشر سر به مهر باقی بماند.

شاکری نقش ترویج فرهنگ مقاومت در عرصه‌های مختلف و ترویج روحیه ایثار و شهادت در طرح‌ها و لوایح و برنامه‌های فرهنگی شورا و شهرداری تهران در شرایط پر تلاطم جاری را مؤثر دانست و افزود: آمریکا و هم پیمانانش نشان دادند جز با برهم زدن آرایش داخلی ما قادر به تحمیل هیچ فشاری نیستند، حاصل 36 سال شیطنت و برنامه ریزی سخت و نرم آنها سر برآوردن پرچم‌های مرگ بر آمریکا و صهیونیست و ظهور انقلابات دینی فراگیر در منطقه علیه شیطان بزرگ است.

وی ادامه داد: تلاش آمریکا برای بالابردن هزینه مقاومت ملت ما سیاه نمایی و دامن زدن به اعتراضات برای شکل دادن به نافرمانی مدنی و فروپاشیدن وحدت و عزم ملی است. هر سیاه نمایی که امیدی به کار آمدی نظام و چشم انداز آینده را دست نیافتنی نشان دهد تکمیل قطعه‌های از پازل دشمن است که می‌خواهد بگوید جز کرنش در برابر تحریم و تحمیل‌های ظالمانه راهی ندارید، باید با تراشیدن از اصول و ارزشهایتان با نظم نوین جهانی هماهنگ شوید.

رئیس کمیته فرهنگی شورا ضمن قدردانی از مجلس شورای اسلامی که در عمل وظیفه انقلابی خود را دنبال می‌کند از همتایانش در شورا و مسئولان شهری خواست تا حفظ پرچم انقلاب اسلامی را در همدلی و هم زبانی حول محور فرمایشات صریح و روشن مقام معظم رهبری و رعایت آن در برنامه‌های ترویجی و فرهنگی شهرداری تهران و پشتیبانی از تیم مذاکره کننده در دست یابی به توافقی عزتمند بدانند‌.

 

این خبر را در سایت خبرگزاری تسنیم مشاهده بنمایید.

دیدگاه ها غیرفعال است