هجمه‌ها به شورای نگهبان از ناحیه فتنه‌گران است/ بیداری اسلامی سبب نابودی آل‌سعود می‌شود

2

دشمنان از هر فرصتی مترصد ضربه زدن به ماهیت و کیان انقلاب اسلامی هستند و هجمه‌های فعلی به شورای نگهبان نیز از ناحیه فتنه‌گران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از هرمزگان، مجتبی شاکری در همایش بصیرت در مسجد المهدی شهر بندرعباس با اشاره به اهمیت بصیرت‌افزایی در نزد آحاد جامعه اسلامی، اظهار داشت: موج فراگیر بیداری اسلامی در سراسر منطقه جریان یافته و پرچم بیداری و بصیرت سبب نابودی آل سعود خواهد شد و خون عالم شهید آیت‌الله نمر دامن سران سعودی را خواهد گرفت.

عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران افزود: دنیا دار آزمایش است همه امت‌ها از ابتدای تاریخ تاکنون آزمایش شده‌اند و کسی بدون آزمایش از این دنیا خلاص نمی‌شود.

این جانباز دوران دفاع مقدس گفت: انبیا الهی برای هدایت انسان در مسیری که خلقت خداوند شایسته اوست، مبعوث شدند ملتی توانسته از امتحانات الهی با سربلندی بیرون بیاید که هدایت‌های الهی که از ناحیه رسولان خداوند بر او فرستاده شده را مورد تبعیت قرار دهد.

شاکری با اشاره به صف‌آرایی ده‌ها کشور در برابر جمهوری اسلامی در طول 8 سال دفاع مقدس، خاطر نشان ساخت: ملت ایران را در سخت‌ترین نوع تحریم‌ها قرار داده بودند؛ حتی سیم خاردار را به بهانه استفاده نظامی از آن به ایران نمی‌فروختند؛ اما حاصل آن تحریم‌ها و فشارها موجب استقلال و اقتدار و خودکفایی امروز ایران شد اکنون سرنوشت صدام و بعثی‌ها را با سرنوشت جمهوری اسلامی مقایسه کنید این گواه آن است که ملتی که به خدا متکی بود، در برابر همه سختی‌ها و تهدیدها موفق و پیروز خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی تهران گفت: شرایط امروز نیز مشابه شرایط گذشته است مقاومت در سوریه، یمن، عراق و دیگر کشورهای اسلامی سبب زمین‌گیر شدن جریانات تروریستی شده است کمک‌های میلیارد دلاری صهیونیست‌ها و برخی سران مرتجع منطقه به تروریست‌ها نتوانسته آنها را از زوال و نابودی نجات دهد.

وی با تجلیل از نقش منحصربه‌فرد سردار قاسم سلیمانی در امنیت آفرینی در منطقه و غلبه واقعی بر تروریست‌های تکفیری در عراق و سوریه، اظهار داشت: در شرایطی که تروریست‌ها به قلب دمشق نزدیک شده بودند، فرزند دلاور و سلحشور ملت ایران توانست با اتکای به قدرت لایزال الهی، در برابر تروریست‌ها محکم و استوار بایستد اکنون شرایط در منطقه با گذشته کاملا متفاوت است.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: بی‌بصیرتی همیشه دنیای اسلامی را تهدید کرده است امامان مظلوم ما به علت بی‌بصیرتی مردمان زمانه شان با مشکلات و موانع فراوانی روبرو بوده‌اند حاصل بی‌بصیرتی موجب وقوع حادثه کربلا بود که فرزند رسول خدا (ص) را در دشت کربلا و در روز عاشورا به شهادت رساندند.

مجتبی شاکری به حوادث پس از انتخابات سال 88 اشاره کرد و بیان داشت: در انتخابات سال 88 بیش از 45 میلیون نفر در انتخابات شرکند کردند و حماسه بزرگی رقم خورد؛ اما شماری با بی‌بصیرتی بر طبل ابطال انتخابات و تقلب کوبیدند آنها عملکرد بیش از یک میلیون نفر از عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات و عملکرد نظام را زیر سوال بردند.

وی یکی دیگر از اشتباهات خواص بی‌بصیرت در حوادث بعد از انتخابات سال 1388 را بی‌توجهی به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جلوگیری از اردوکشی خیابانی عنوان کرد و گفت: عدم تمکین به قانون سبب شد تا ظرفیت عظیم حماسه حضور ملت ایران به خوبی به فعلیت نرسد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران گفت: رجوع به قانون و دستگاه‌های قانونی در کشور مهمترین مسئله‌ای است که باید مورد توجه قرار گیرد خواص جامعه باید آحاد مردم را به سوی حرکت قانونی و بر پایه منطق و استدلال دعوت و هدایت کنند.

شاکری بیان کرد: توطئه‌های دشمنان علیه ملت ایران پایانی ندارد و باید با هوشمندی و بصیرت در جامعه مراقب توطئه‌ها بود هجمه‌های فعلی به شورای نگهبان از ناحیه فتنه‌گران است و شماری می‌خواهند عدم اعتماد و رای مردم به خودشان را بر گردن شورای نگهبان بیندازند.

پیش از اظهارات این جانباز دوران دفاع مقدس، پرویز سالاری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به ویژگی‌ها و ابعاد جنگ نرم دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی، خواستار نقش آفرینی هر چه بیشتر نخبگان و فعالان اجتماعی، دانشجویان و دانشگاهیان، طلاب و دیگر گروه‌های برگزیده جامعه در جهت ارتقای بلوغ سیاسی جامعه شد.

 

این خبر را در سایت خبرگزاری فارس مشاهده بفرمائید.

دیدگاه ها غیرفعال است