عصاره فضائل ملت در انتخابات مشخص مي‌شود

2

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس مجتبي شاكري عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي امروز دوشنبه در نشست خبري اين تشكل گفت: رويكردي كه الان در دنيا نسبت به معنويت و اخلاق مشاهده مي‌كنيم حاصل اعتمادي است كه از جانب انقلاب ما بر انديشه‌هاي مبتني بر وحي اتفاق افتاده است.

 

وي افزود: ما بايد جايگاه انقلاب را در جهان ملاحظه كنيم و مسئوليت بزرگي را كه ملت ما بر عهده گرفته بشناسيم و با اين مقياس به سراغ ساماندهي خودمان برويم و با اين كار جايگاه قوه مقننه به خوبي مشخص مي‌شود و جوهره انقلاب را مي‌توانيم به خوبي حفظ كنيم. شاكري در ادامه تصريح كرد: بايد تأكيد كرد عصاره فضائل ملت در اين انتخابات مشخص مي‌شود و ما داريم دنيا را به سمتي مي‌‌بريم كه به ظهور نزديك شود. وي تصريح كرد: ما براي سرنوشت بشريت فكر مي‌كنيم و براي آن برنامه ريزي مي‌كنيم و بخشي از اين مسئوليت در انتخابات مجلس رقم مي‌خورد.

شاكري افزود: مجموعه جبهه متحد در يك رقابت قرار دارد و توجه به جدي بودن اين رقابت و اين مسئله كه كساني موفق خواهند بود كه فهرست واحدي داشته باشند، مهم است. عضو جمعيت ايثارگران در پايان سخنانش گفت: مجموعه دوره‌هاي قبل نشان داده كه اعلام ليست‌هاي متعدد باز كردن راهي است براي رقيب.

دیدگاه ها غیرفعال است