طرح‌هایی که از رسانه‌ها مطلع می‌شویم با چه توجیهی اجرا می‌شوند

1

از طرح‌های گوناگون شهرداری جز یک نام هیچ پیوستی به شورا ارائه نمی‌شود، طرح‌هایی که از رسانه‌ها مطلع می‌شویم با چه توجیهی اجرا می‌شوند؟

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ مجتبی شاکری در یکصد و شصت و هفتمین جلسه شورا در تذکری خطاب به شهرداری تهران گفت: امروزه با انواع و اقسام طرح‌های مختلف از سوی شهرداری مانند آسمان آبی و زمین پاک، طرح محله هرندی، شب‌های شیدایی خط سفید، انضباط شهری، حامی، شب‌های شیدایی وغیره مواجه هستیم که متاسفانه جز نام این طرح‌ها هیچ پیوستی به اعضای شورا ارائه نمی‌شود.

وی ادامه داد: ابعاد این طرح‌ها بر ما پوشیده است و اینکه این قبیل اقدامات در راستای چه دور نما و مصوبه‌‌ای انجام می‌شود مشخص نیست. طرح محله هرندی با بودجه 250 میلیارد تومانی هنوز ابعاد ناپیدایی دارد.

استماع گزارش شهرداری از حسابرسی تلفیقی سال 89

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جریان جلسه امروز شورا پس از استماع نتیجه گزارش شهرداری از حسابرسی تلفیقی سال 89 با تصویب طرحی، شهرداری تهران را موظف کردند ضمن پیگیری نارسایی‌ها و مواردی که قوانین و مقرارات موضوعه در سال مالی مذکور رعایت نشده است اقدامات لازم را جهت انجام اصلاحات لازم معمول کند به نحوی که موارد مذکور برای سال آتی آن مرتفع شود.

همچنین در تبصره دوم این ماده واحده حسابرس شورا موظف شد در هنگام بررسی صورت‌های مالی و در آمد و هزینه منتهی به سال 90 شهرداری تهران و در صورت لزوم در سال‌های آتی گزارش اقدامات اصلاحی انجام شده را به همراه گزارش حسابرسی سال مربوط به شورای اسلامی شهر تهران ارائه دهد.

 

این خبر را در خبرگزاری تسنیم مشاهده بنمائید.

دیدگاه ها غیرفعال است