شكايت 7 فتنه گر از سربازان گمنام ادامه اهانت و فتنه گري است

1

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران در واكنش 7 فتنه گر حوادث پس از انتخابات گفت:‌ شكايت 7 فتنه گر از سربازان گمنام امام زمان(عج) ادامه اهانت و فتنه گري است.تكرار جرم در بيرون از زندان دليلي قانوني و عقلي براي بازگشت فتنه‌گران به زندان است.

مجتبي شاكري عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس با اشاره به شكايت سران فتنه از سربازان گمنام امام زمان (عج) و نامه يكي از احزاب غيرقانوني به رئيس قوه قضائيه، اظهار داشت: در فتنه 88 جرياني كه قصد داشت براندازي نرم را در ايران اجرايي كند، توسط مردم ناكام شد و عاملان اين اقدام به اهداف خود اعتراف كردند.

وي افزود: دستگاه قضايي بعد از اينكه برخي از سران فتنه را بازداشت كرد، فرصت ديگري به آنها داد تا به آغوش ملت و انقلاب بازگردند و گذشته خود را جبران كنند اما متاسفانه برخي از اين افراد كه با قيد وثيقه در بيرون از زندان به سر مي‌برند، رفتاري را انجام مي‌دهند كه به خاطر آن بازداشت شده‌اند.

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي معتقد است كه تكرار جرم در بيرون از زندان دليلي قانوني و عقلي براي بازگشت فتنه‌گران به زندان است چرا كه حضور آنها در بيرون زندان مي‌تواند فتنه ديگري در مقابل ملت ايران باشد و قوه قضائيه بايد وثيقه فتنه‌گراني كه بر جرم خود اصرار دارند را آزاد كند. شاكري از آيت‌الله لاريجاني خواست تا با بررسي اقدامات فتنه‌گراني كه سند آنها به جاي خودشان زنداني شده است،از ادامه فتنه‌گري آنها در بيرون از زندان جلوگيري كند و در راستاي خواست مردم حكم قطعي را براي آنها صادر كند.

وي با بيان اينكه آزادي فتنه‌گران موجب نارضايتي مردم و ناامني جامعه شده است، تاكيد كرد: اين حق مردم است كه با كساني كه راي آنها را به رسميت نمي‌شناختند و در پاسخ به حضور ميليوني آنها با آتش زدن خيابان از مردم استقبال مي‌كردند،‌برخورد شود بر همين اساس قوه قضائيه بايد به حقوق مسلم مردم احترام بگذارد. اين فعال سياسي گفت: افشاگري سربازان امام زمان در خصوص پشت پرده جريان فتنه، موجب رضايت مردم از دستگاه اطلاعاتي و امنيتي كشورمان شده است.

دیدگاه ها غیرفعال است