فرهنگ شهادت، تنها مانع تشكيل حكومت سكولار در عراق و افغانستان است

1

مشاور رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: تنها عاملي كه مانع از تشكيل حكومت سكولار غربي در اين كشورها شده است همان فرهنگ ايثار و شهادت است.

به گزارش خبرنگار ايثار و شهادت باشگاه خبري فارس «توانا» مجتبي شاكري مشاور رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران در بيست‌و يكمين يادواره شهداي محله امام حسين (ع) كه شب گذشته در مسجد امام حسين (ع) برگزار شد با اشاره به اين كه امروزه آمريكا با خواري و ذلت در حال ترك كشورهاي عراق و افغانستان است، اظهارداشت: تنها عاملي كه مانع از تشكيل حكومت سكولار غربي در اين كشورها شده است همان فرهنگ ايثار و شهادت است. وي شهدا را سرمايه بزرگ كشور دانست و تصريح كرد: ما وارث خون شهدايي هستيم كه با رشادت‌هاي خود كشور ايران را از دست استكبار جهاني نجات دادند.

مشاور رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران تاكيد كرد: اكنون خانواده شهدا و ايثارگران اين تكليف را به عهده دارند كه بازگوكننده و روايت‌گر رشادت‌ها و جان‌فشاني عزيزان خود در دفاع مقدس باشند.

شاكري با اشاره به ترويج انديشه سكولار و اومانيسم، افزود: با انديشه درست، افكار آنها را تحليل كنيم و مواظب باشيم تا افكار اين مكاتب در دروس دانشگاهي ما گنجانده نشود. اين جانباز دوران دفاع مقدس با بيان اين كه بايد قدرت مقابله با اين تئوري‌ها را به‌دست آورد، گفت: دشمنان ما در منطقه با طرح تئوري‌هاي مختلف، شبهه و فتنه ايجاد مي‌كنند و ما بايد با بهره‌مندي از قرآن كريم و معارف اسلامي پاسخ آنها را بدهيم تا ديگر شاهد حوادثي همچون تير 78 و حادثه عاشوراي حسيني در سال 88 نباشيم.

وي با تشريح سخنان فوكوياما، نظريه‌پرداز غرب درباره ايران، ادامه داد: در نظريه فوكوياما، ايران به پرنده‌اي تشبيه شده است كه يك بال آن ايثار و شهادت و بال ديگر آن مهدويت است؛ درضمن اين پرنده زرهي به نام ولايت فقيه بر تن دارد. مشاور رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران خاطرنشان كرد: او براي پيروزي بر ايران گفته است كه در ابتدا بايد زره اين پرنده برداشته شود تا بتوان بال‌هاي آن كه شهادت، مهدويت و عدالت است را قطع كنيم.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8905150233#sthash.gNlQt2Tl.dpuf

دیدگاه ها غیرفعال است