وجود سازمان فرهنگی، هنری در کنار معاونت اجتماعی سازگار نیست

1

مجتبی شاکری در جریان بررسی بودجه سازمان فرهنگی و هنری اظهار کرد: وجود دو مجموعه سازمان فرهنگی، هنری و معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری در کنار هم سازگار نیست.

مجتبی شاکری رییس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی بودجه سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در یکصدو پنجاه و دومین جلسه شورا با اشاره به تغییر مدیریت های پی در پی در این سازمان خاطر نشان کرد: مدیران خوبی را که در این سازمان منصوب می کنید به دلیل مشکلاتی که سازمان فرهنگی هنری دارد  می سوزانیم.

وی بزرگترین مشکل موجود در سر راه این سازمان را موازی کاری برخی امور با معاونت  فرهنگی و اجتماعی شهرداری دانست و افزود: وجود این دو مجموعه در کنار هم که موازی کاری هم دارند سازگار نیست.

شاکری خاطر نشان کرد: مسوولان سازمان فرهنگی و هنری اظهار می دارند که در بیش از 300 نقطه شهر امکانات سازمان گسترده است که بسته به مناسبت های مختلف این اماکن گسترش می یابد در نظر بگیرید که معاونت اجتماعی و فرهنگی نیز بیش از این میزان در سطح شهر امکانات دارند.

وی افزود: تنها 15 میلیارد تومان برای حقوق ، جاری و نگهداشت هزینه می شود دیگر اعتباری برای برنامه نمی ماند.

رییس کمیته فرهنگی شورا خطاب به سایر اعضا گفت: شورای شهر برای تعیین تکلیف این دوگانگی در حوزه فرهنگی و اجتماعی شهری باید تصمیم انقلابی بگیرد.

وی پیشنهاد داد: حوزه فعالیت فرهنگی معاونت اجتماعی به سازمان واگذار شود بسیاری از این چندگانگی ها رفع میشود.

شاکری افزود: از ابتدای فعالیت شورای چهارم به دنبال این تغییر و تحولات بودیم و مسولان شهری این قول را دادند که این کار را انجام می دهند اما این اتفاق نیافتاده است.

دیدگاه ها غیرفعال است