روش آزمون و خطا مناسب دولت نيست

1

خبرگزاري فارس: عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با بيان اينكه دولت نهم در حوزه داخلي و خارجي داراي عملكرد مثبتي است، افزود: دولت براي ادامه راه خود نيازمند كابينه‌اي قوي است زيرا شيوه آزمون و خطا مناسب دولت نيست.

 

مجتبي شاكري عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس با اشاره به اينكه دولت نهم به لحاظ راهبردي و رويكردي با اقبال تمامي اصولگرايان روبرو شده است و در اين جهت نقدي به دولت نيست، افزود: برنامه‌ها و رفتارهاي دولت نهم باب برخي نقدها را باز مي‌كند و از سوي ديگر رفتارهاي بين المللي دولت در برقراري ارتباط با كشورهاي اسلامي و تثبيت مواضع هسته‌اي قابل تقدير است.

وي با بيان اينكه در خصوص مسائل اقتصادي دولت نهم نظرات متفاوتي وجود دارد، افزود: در بحث اشتغال‌زائي، نقدينگي، هدفمند كردن رايانه‌ها و مسكن ، گزارش‌ها نشان از اين دارد دولت در مقايسه نقطه‌اي موفق بوده است.

شاكري با تاكيد بر اينكه در برنامه‌ريزي‌هاي دولت نهم كاستي‌هايي وجود داشته و در مواردي انتظارات مجلس برآورده نكرده است، تصريح كرد: در بعد فرهنگي نيز كار جدي از دولت انتظار مي‌رفت كه مشاهده نشد و در كنار طرح تحول اقتصادي احتياج به طرح تحول فرهنگي نيز بود.

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي تصريح كرد: در مسائل اجتماعي و امنيتي مديريت اعمال شده نسبتاً قابل قبول بوده است. وي با بيان اينكه در مجموع دولت نهم در حوزه داخلي و خارجي داراي عملكرد مثبتي است، افزود: دولت براي ادامه راه خود نيازمند اعضاي كابينه‌اي قوي است زيرا آزمون و خطا كردن مناسب دولت نيست.

دیدگاه ها غیرفعال است