دیدار دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با خانواده شهدای بهشهر

2

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی و هیات همراه با خانواده تعدادی از شهدای شهرستان شهیدپرور بهشهر دیدار کردند.

 

دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان به روز و هفته خاصی موکول نمی‌شود و در تمام طول سال ادامه دارد. به گفته آزاده جعفرمزیدها مدیر موسسه فرهنگی پیام آزادگان مازندران و خادمیار کانون ایثار و شهادت دفتر آستان قدس بهشهر، در برنامه اخیر، دیداری با خانواده شهید دانش آموز سیدحسن حسنی، شهید مدافع حرم سید سجاد خلیلی، جانباز شهید ابراهیم عبدیان، شهیداسارت آزاده اسحاق پوریانی و شهیدان ابوالفضل  و حجت اله رضیعی صورت گرفته است.

در این دیدارها مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان کشور، دکتر مرادی دبیر استان و آزاده جعفر مزیدها دبیر جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بهشهر و هیات همراه، با حضور در منازل این شهیدان با خانواده آنها به گفتگو پرداختند.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی کشور بیان کرد: این نهاد، اهداف و برنامه‌های چشمگیری را در آینده نزدیک در جهت ترویج فرهنگ شهادت و پاسداشت راه شهدا و جانبازان در نظر دارد که این جلسات و دیدارها با خانواده‌های شهدا و جانبازان را می‌توان گامی در جهت اهداف والای سازمانی ارزیابی کرد.

مزیدها دبیر جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بهشهر نیز با گرامیداشت ۱۳آبان، از خاطرات شهدا روایتگری کرد. جانباز شاکری و هیات همراه با حضور در جمع حزب اللهی‌های شرق مازندران مطالب مهمی در جهت حفظ وحدت و ادامه راه شهیدان با ولایت مداری و پیروی از ولایت فقیه بیان داشتند.

دیدگاه ها غیرفعال است