خبرگان ملت اجازه سوء‌استفاده از اين مجلس را ندهند

2

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران گفت: در دوره قبل كساني تلاش داشتند تا پاي برخي از سران فتنه را به اجلاس خبرگان باز كنند اما خبرگان ملت نبايد اجازه سوء‌استفاده از اين مجلس را بدهند.

مجتبي شاكري در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي باشگاه خبري فارس «توانا»، به مطالبات مردم از اعضاي مجلس خبرگان در شرايط حاضر كشور اشاره كرد و گفت: جايگاه مجلس خبرگان در قانون اساسي بلند است و اين مجلس در واقع سكان اداره جامعه در موضوع رهبري را بر عهده داشته و نقش جدي در اين قضايا دارد.

وي اضافه كرد: خبرگان در حوادث و وقايع، دقت‌نظر در مورد مسائل نظام دارند تا انديشه‌هاي باطل نتواند عليه اصل ولايت فقيه جامعه را دچار مشكل كنند. عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي تصريح كرد: در اجلاسيه خبرگان مباحث مهمي مطرح مي‌شود و در سال‌هاي گذشته و در شرايطي كه خيلي از افراد تلاش كردند با اتهاماتي خبرگان را از جايگاه رفيع خودش به زير بكشند اين مجلس با هوشمندي، آرمان امام(ره) و فرمايشات مقام معظم رهبري را دنبال كرد.

شاكري در ادامه افزود: نقش خبرگان در قانون اساسي و دقت‌نظر مردم نسبت به جايگاه خبرگان، اين مجلس را مورد هدف نقشه شوم دشمنان قرار داده است اما خبرگان در پشتيباني اصل ولايت فقيه تلاش مي‌كنند. وي در ادامه اين گفت‌وگو به اقدامات علي‌محمد دستغيب، اشاره كرد و گفت: ايشان در مجالس مختلفي سخنراني كرده اما خبرگان بايد نظارتي داشته باشند تا به كليت اين آسيب وارد نشود.

اين جانباز دفاع مقدس خاطرنشان كرد: در دوره قبل كساني تلاش داشتند تا پاي برخي از سران و تصميم‌سازان فتنه سبز را به اجلاس خبرگان باز كنند ولي نمايندگان نشان دادند كليت مجلس خبرگان آنقدر هوشمند و زيرك است كه نگذارند چنين سوءاستفاده‌هايي از خبرگان شود. شاكري بيان كرد: در دوره قبل اجلاسيه خبرگان با بيانيه‌ پاياني و مطالبي كه در دفاع از جايگاه ولي‌فقيه صورت گرفته بود نشان داد اين مجلس در راستاي آرمان امام (ره) و رهنمودهاي مقام معظم رهبري كه همان خط اصيل اصولي انقلاب را طي مي‌كند

دیدگاه ها غیرفعال است