حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن چشمگيرتر از هميشه خواهد بود

1

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران، گفت: مردم ايران با درك عميق از شرايط منطقه در راهپيمايي 22 بهمن همبستگي خود را با مردم كشورهاي عربي اعلام مي‌كنند و حضور مردم در صحنه چشمگيرتر از گذشته خواهد بود

.

مجتبي شاكري در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي باشگاه خبري فارس«توانا»، در خصوص راهپيمايي يوم الله 22 بهمن، گفت: نكته جوهري انقلاب سه نكته اسلام شجاع و عدالتخواه، عمل به آرمان‌‌ها و آنچه كه به عنوان اسلام ناب پذيرفته شده و رعايت آن درعمل و ايستادگي و پايداري است كه اگر حفظ شوند، تداوم انقلاب برقرار بوده و اگر به آن‌ها لطمه‌اي وارد شد، انقلاب دچار آسيب مي‌شود.

وي افزود: اگر در مورد انقلاب و 22 بهمن، به اين سه نكته عمل شده و فراموش نشود، هر سال بهتر از سال قبل با خيزش و رويش‌ها و فضاي دلنشين مواجه خواهيم بود. وي تصريح كرد: سال گذشته، پديده‌ انتخابات رياست جمهوري به نمايش گذاشته شد و در آن مشاركت 85 درصدي با حضور بيش از 40 ميليوني مردم رقم خورد؛ حتي دموكرات‌ترين كشورها در آمريكا و اروپا آرزو مي‌كنند تا انتخابات با حضور 85 درصدي برگزار كنند. شاكري ادامه داد: بعد از 31 انتخاب، پديده شگرف انتخابات رياست جمهوري به نمايش گذاشته شد، ديگر نظير سال اول انقلاب نبود كه افراد فقط براي عنوان جمهوري اسلامي راي دهند.

وي اضافه كرد: بعد از 31 سال كه فراز و فرود‌ها، توسط مردم مشاهده شد اين شگفتي بزرگ خلق شد كه بايد رسانه‌ها به آن بپردازند. عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران بيان داشت: مردم قدرشناس و موقعيت‌شناس هستند و در هفته‌هايي كه پشت سر گذاشته شده، دنيا در حال تغيير آرايش خود است، در منطقه شاهد قيام‌هاي تعيين كننده‌اي هستيم كه در نتيجه آن رژيم صهيونيستي براي نابودي به شمارش معكوس افتاده است. وي با اشاره به موقعيت روبه تضعيف رژيم صهيونيستي، گفت: اين رژيم مي‌خواست با معامله‌اي كه با آمريكا، اروپا و سران كشورهاي عرب كرده بود ، معادلات منطقه را با محوريت خود رقم زند.

شاكري با بيان اينكه رژيم صهيونيستي با خيزش‌هاي مردمي نگران شده است، اظهار داشت: شمارش معكوس براي مهاجرت از اين رژيم به كشورهايي كه صهيونيست‌ها از آنجا آمده و وابسته‌اند شروع شده است. وي تصريح كرد: درك اين شرايط كه مردم ايران نيز متوجه آن هستند، خود موجب مي‌شود مردم در 22 بهمن امسال حضور چشمگيرتري نسبت به گذشته داشته باشند و مردم در اين روز همبستگي خود را با مردم كشورهاي عربي اعلام خواهند كرد.

دیدگاه ها غیرفعال است