حرف‌هاي جدي و انقلابي در سازمان ملل براي مردم جهان شنيدني است

2

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: اگر حرف‌هاي جدي، انقلابي و حرف‌هايي كه تغيير جهان و وضعيت مردم و ارتباطات كشورها در سازمان ملل مطرح باشد خيلي شنيدني است و نخبگان و فرهيختگان دنيا منتظر اينگونه حرف‌ها هستند.

 

مجتبي شاكري عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، با اشاره به سفر احمدي‌نژاد در چند روز آينده به نيويورك گفت: روحيه مطالبه‌گري ما نسبت به مجموعه كساني كه تصميم‌سازان بين‌المللي هستند يكي از نكاتي است كه بايد پيگيري شود.

وي با بيان اينكه مطالبات ما فهرست طولاني در مورد خود سازمان ملل و ساختار اين سازمان است كه در واقع يك ساختار غير عادلانه‌اي است، تصريح كرد: ملت‌ها نسبت به ساختار سازمان ملل دچار مشكل هستند و در شرايط جدي مطالبات مردم در سازمان ملل تحقق پيدا نمي‌كند. عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي ادامه داد: حقوق ضايع شده مردم دنيا فراوان و در رأس آن مساله فلسطين و مردمي است كه گرفتار اين قضيه هستند و بايد مورد توجه باشد.

شاكري حرف‌هاي اساسي كه بايد در سازمان ملل مطرح شود را حرف‌هاي نظام، امام و مقام معظم رهبري عنوان و خاطرنشان كرد: سازمان ملل تريبون خوبي براي مطرح كردن حرف‌هاي اساسي ما است كه بايد از آن به خوبي استفاده شود. وي افزود: صحبت قبلي احمدي‌نژاد در طرح گفتمان امام(ره) و مقام معظم رهبري خيلي موثر بود و در دنيا صداي ديگري را شنيدند، چرا كه معمولا صداهايي كه از تريبون سازمان ملل ارائه مي‌شود حرف‌هاي رسمي، سست و محافظه‌كارانه است اينكه حرف‌هاي جدي، انقلابي و حرف‌هايي كه تغيير جهان و وضعيت مردم و ارتباطات كشورها در آن مطرح باشد خيلي شنيدني است و نخبگان و فرهيختگان دنيا منتظر اينگونه حرف‌ها هستند.

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با اشاره به اينكه هر چقدر حرف‌هاي اساسي ما كه حرف‌هاي انقلاب است تكرار شود مي‌تواند براي مردم دنيا جاذبه داشته باشد، اظهار داشت: وجود لابي‌هاي پنهان و آشكار صهيونيستي به اينكه حرف‌هاي ما شنيدني‌تر شود كمك مي‌كند چرا كه اگر مخالفي نباشد در آن مجموعه شايد حساسيت رسانه‌ها و ملت‌هاي دنيا تا اين حد برانگيخته نشود.

شاكري خاطرنشان كرد: در دوره‌هاي قبل هم نشان داده شد در هر جوي كه صهيونيست‌ها به صورت پنهان و آشكار حضور پيدا كرده‌اند يا زمينه سازي‌هايي كرده‌اند تا تاثير حرف ايران كمتر شود، اتفاقا عكس آن صورت گرفته چرا كه مجموعه صهيونيست‌ها يك مجموعه رسوايي در دنيا هستند لذا رفتارهاي صهيونيست‌ها خيلي نمي‌تواند از تاثير حرف‌ ما كم كند چه بسا افزونتر هم مي‌كند.

دیدگاه ها غیرفعال است