جايگاه صهيونيست ها تنزل يافته است

2

خبرگزاري فارس: عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با اشاره به اقدام ضد صهيونيستي رئيس جمهور كشورمان در اجلاس ژنو، گفت:سطح برخورد صهيونيست‌ها در اين اجلاس نشانگر تنزل جايگاه اسرائيل در منطقه است.

 

مجتبي‌ شاكري عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس با اشاره به اقدام صهيونيست‌ها در اجلاس دوربان ژنو، گفت: سطح برخوردهاي صهيونيست‌ها در اين اجلاس نشانگر تنزل جايگاه اسرائيل در منطقه است.

وي با بيان اينكه پس از جنگ 33 روزه صهيونيست‌ها در پي جبران شكست خود بودند وليكن موفق نشدند، افزود: صهيونيست‌ها در جنگ 22 روزه غزه نيز همين مساله را پيگيري مي‌كردند كه باز هم كوشش آنان براي جلوگيري از تنزل جايگاه‌شان در منطقه ناكام ماند.

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با اشاره به اينكه صهيونيست‌ها سطح كارشان را در حد گروهك‌ها پايين آورده‌اند، افزود: آنان كه مدعي اقتدار و تاثيرگذاري در جهان هستند به كارهايي در سطح گروهك روي آورده‌اند.

شاكري با بيان اينكه پيامدهاي واكنش صهيونيست‌ها، كشورهاي اسلامي را ترقيب مي‌كند تا از موضع بالا با آنان برخورد كنند، تصريح كرد: اقتدار مسلمانان سبب شده توهم قدرت اسرائيل در دنيا شكسته شود. اين فعال سياسي با تاكيد بر اينكه راهبرد و رويكرد احمدي‌نژاد مطابق با انديشه امام (ره) و آرمان‌هاي انقلاب است، خاطر نشان كرد: نوع نگاه و برخورد عزتمند رئيس جمهور حركت در مسير گفتمان انقلاب اسلامي است.

دیدگاه ها غیرفعال است