تهران به رشد همه جانبه نیاز دارد / شهردار تهران قول توجه به مسائل بخش نرم افزاری را داده است

2

عضو شورای شهر تهران معتقد است که تهران به رشد همه جانبه نیاز دارد و توجه به بخش سخت افزاری و نرم افزاری باید در کنار یکدیگر انجام شود.

مجتبی شاکری در گفتگو با تهران پرس در خصوص مهم ترین اولویت‌های شهرداری تهران در دوره جدید مدیریت اظهار داشت: در دوره جدید مدیریت بر شهرداری تهران طبق وعده ای که شهردار تهران داده است شهر باید در هر سه بعد فرهنگی‏، اجتماعی و همچنین عمرانی پیش برود تا نیازهای مردم در حوزه‌های مختلف برطرف شود.

وی با تاکید بر اقدامات سخت افزاری و عمرانی خوبی که شهرداری تهران در دوره قبلی مدیریت خود انجام داده است، افزود: شهر در زمینه پروژه‌های عمرانی در سال‌های اخیر با توجه به فعالیت‌های سخت افزاری شهردار پیشرفت خوبی داشته است اما در این دوره باید به بخش‌های نرم افزاری هم توجه ویژه‌ای شود.

این عضو شورای شهر تکدی گری و مهاجرت و مشکلات مختلف فرهنگی و اجتماعی را از مسائل مهم در بخش نرم افزاری شهرداری دانست و خاطرنشان کرد: شهر دچار مشکلات فرهنگی و اجتماعی در ابعاد گوناگون مانند تکدی گری و مهاجرت اتباع بیگانه و بسیاری از مشکلات است که باید با برنامه ریزی مناسب برای ساماندهی آنها برنامه داشت.

شاکری در پایان برنامه محور بودن شهرداری در هر دو بعد را هم بسیار مهم و تاثیرگذار قلمداد کرد و گفت: شهرداری باید در هر دو بعد برنامه محور عمل کند و بر اساس ساز و کار مشخصی گام بردارد همانطور که بسیاری از پروژه‌های شهرداری در دوره قبل طبق برنامه به سرانجام رسید این دوره هم باید این مسائل تداوم داشته باشد.

دیدگاه ها غیرفعال است