بیانیه دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی به مناسبت جشن پیروزی انقلاب اسلامی

1

مجتبی شاکری، دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه ای از آحاد ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی جشن پیروزی انقلاب اسلامی در روز جمعه ۲۲ بهمن ماه دعوت کرد. متن بیانیه مذکور به شرح زیر است:

بسمه تعالی شأنه

اینک انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران وارد سی و نهمین بهار خود می شود. انقلابی به سوی پایه ریزی تمدن بزرگ اسلامی که در عین احترام تام به حق حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش، آرای ایشان را میزان و البته بزرگترین خصیصه آن خیزش ولایی – دینی در قالب مشروعیت بخشیدن به نظام مردم سالار بود.

مردم در لبیک به رهبری انقلاب، بارها اقیانوس حضور را رقم زدند و همچون پیروزی اولیه ، تشکیل حکومت و نظام اسلامی را میراث مجاهدت های صادقانه عالمان و مبارزان نسل های سلف صالح و محصول تلاش ها و تحمل بیم و امید ها و فراز و فرودهای معاصرین خود می دانند. در حفظ و تداوم آن، همچنان پرشور و مقتدر ایستاده اند و برای مبارزه با استکبار و استبداد و همه خداستیزان، با ایمان واثق به درستی وعده های خدای صادق الوعد، عَلَم مبارزه را هرگز به زمین نگذاشتند. مردمی که هرگز دچار فترت و سردی و خاموشی نشدند و سِرّ نجاح و پیروزی را در سایه قیام و قعود خالصانه و نیت های حسنه و نیز پیروی از راهبر و ولیِّ خود دریافتند.

این گونه بود که تمام فتنه ها و توطئه ها و گرد آمدن دشمنان ریز و درشت و اذناب بین المللی، منطقه ای و داخلی آنان هرگز اراده آهنین و صفوف چون بنیان مرصوص شان را متزلزل نکرد. حاصل استواری در این شکل از نظام سازی و پشتوانه مردمی در رویارویی با استکبار جهانی تجلی مکتب امام بود.

در شرایط تهدید و ارعاب و چنگ و دندان نشان دادن رییس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا که تا دیروز از دروغ رسانه ای و فساد نظام مند و نهادینه شده و تضییع حقوق اکثریت ۹۹ درصدی مردم در ایالات متحده دم می زد، امروز روان پریشی را می ماند که به توصیه مشاوران و همدستان پریشان تر از خویش ، راه همتایان گذشته اش را در پیش گرفت و با فرافکنی و منت گذاری به خاطر توافقی که از منظر ملت ایران، حقا حداقلی و توام با سوء ظن و بلکه یقین به بد عهدی طرف مقابل است، گنده گویی می کند که من گربه خشم آلودم، پس باید از من بترسید. حال آنکه امام حکیم ملت بیدار ایران، به آرامی پاسخ می دهند که از سردمداران مزدور صهیونیزم نه متشکریم و نه می ترسیم.

ملت شریف ایران، با فهم درست از شرایط داخلی و تعاملات بین المللی و نگاه واقع بینانه به اهداف، دستاوردها و آسیب ها و چالش های انقلاب اسلامی و با درک این مساله که در طول این سال ها در کنار دستاوردها و پیروزی ها و رویش های بزرگ به دلیل توطئه ها و فشارهای دشمنان قسم خورده از یک سو و نفوذ نااهلان و نامحرمان و ایفای نقش پیاده نظام برای آن کینه توزان در اجرای تهاجم فرهنگی، جنگ، ترور و تهدیدهای سخت و نرم و تحریم های ظالمانه اقتصادی اشعار دارد، قطعا کاستی ها، ریزش ها و ناراستی ها و هزاران راه نارفته وجود دارد. لذا باور قلبی دارد که هیچیک از ضعف ها و تهدیدها، هرگز باعث نخواهد شد که حتی لحظه ای از پاسداری ثمره جاوید خون شهیدان و میراث ماندگار امامشان غفلت ورزند.

ملت بیدار ایران، با عقلانیت مبتنی بر گفتمان مکتب امام(ره) و اتکال به خدا، یقین به ظفر و پیروزی دارد و هرگز به نام تدبیر و تعقل و با هوای اعتماد به شیطان و کدخدایان خداناباور دل به سراب، خوش نخواهند کرد.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی و همه ایثارگران این مرز و بوم همچون تمامی اقشار و مردم ایران عزیز؛ با درک و تحلیل درست و به هنگام از اوضاع و شرایط خطیر نظام اسلامی، انقلاب و کشور، به ندای مقتدرانه ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای در یوم الله ۲۲ بهمن، با حماسه حضور دشمن شکن و امید بخش، نه تنها به یکایک ملت استوار، بلکه به مسلمین جهان بویژه حق طلبان یمن ، بحرین ، سوریه ، عراق ، افغانستان ، نیجریه و دیگر مظلومان و آزادگان حق طلب عالم، لبیک خواهند گفت.

آری؛ ملت بهتر از ملت صدر اسلام ایران، بار دیگر با آرمان های اسلام و مکتب امام راحل و انقلاب و رهبری حکیمانه، عهد خواهند بست که همچنان؛ انقلابی، جهادگر، بصیرو مقاوم برای زمینه سازی دولت کریمه بقیه الله الأعظم “عجج” استوار و با شور و نشاط ایستاده گی کنند و در جمیع عرصه های دینی، علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی ، امنیتی و دفاعی از هیچ تلاشی فرو گذار نکنند.
آری؛ ما جانبازان در صف مقدم دوشا دوش ملت سلحشور ایران می آییم؛ تا بار دگر کام و هاضمه استکبار گرگ صفت جهانی، به نماینده گی آمریکا و انگلیس و البته ولد نامشروعشان رژیم صهیونیستی غاصب و شجره ملعونه آل سعود، یک صدا با فریادهای پر از ایمان و صلابت تلخ کنیم.
الله اکبر. لااله الا الله .مرگ بر امریکا. مرگ بر انگلیس . مرگ بر اسرائیل! مرگ بر آل سعود!

 

مجتبی شاکری؛ دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی

بهمن ۱۳۹۵

دیدگاه ها غیرفعال است