بسیج در چارچوب فرهنگ انقلاب زحمت می‌کشد/ جلوی پارک و خانه هنرمندان را بگیرید

3

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بسیج در چارچوب فرهنگ انقلاب زحمت می‌کشد و بروید جلوی خانه هنرمندان را بگیرید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، مجتبی شاکری در یکصد و سی و سومین جلسه علنی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران درباره بررسی لایحه بودجه اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرداری تهران به تبصره 164، 165 و 166 توجه نکرده است بنابراین ما چشم بسته به این لایحه رأی می‌دهیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر زمان زیادی می‌برد که برنامه را ورق بزنیم در صورتی که می‌توانستیم با استفاده از نرم‌افزار اکسل سریع‌تر برنامه‌ها را مشاهده کنیم.

وی بیان داشت: اگر شورایاری‌ها قرار است یار شورای شهر باشند باید گزارش‌های بازدیدی و نظارتی به شورای شهر ارائه دهند تا چشم شورای شهر نیز به عملکرد آنها باز شود.

وی بیان داشت: در حال حاضر شهرداری دارای سامانه اطلاع‌رسانی 1888 است که می‌تواند با شهروندان ارتباط مستقیم داشته باشد ولی شورای شهر تهران هیچ سامانه‌ای برای ارتباط لحظه به لحظه با مردم ندارد و باید هر چه سریعتر این موضوع در دستور کار قرار بگیرد و چشم بسته عمل نکنیم.

در ادامه جلسه شاکری خطاب به امرودی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: 2 درصد بودجه کل شهرداری تهران به برنامه‌های فرهنگی اختصاص یافته است  و در داخل معاونت 40 درصد بودجه فرهنگی برای برنامه اختصاص یافته است که الباقی صرف بودجه عمرانی در نظر گرفته شده که باید به مسائل فرهنگی بیشتر پرداخته شود.

شاکری در پاسخ به اظهارات محسن سرخو عضو دیگر شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: بسیج در چارچوب فرهنگ انقلابی زحمت می‌کشد و باید رفت جلوی خانه هنرمندان که برای آنها پارک نیز زده است را بگیریم که همه چیزشان سکولاره است. باید رفت تئاترها را دید که آدم از شرم سر به زمین می‌اندازد.

شاکری گفت: در حال حاضر از پارک استفاده تجاری نیز می‌کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: برای منطقه 12 و خیابان شهید هرندی قرار است 250 میلیارد اعتبار اختصاص یابد ولی هنوز به ما ثابت نشده که ضرورت این اعتبارات چیست که به آن رأی بدهیم.

وی خطاب به حجت‌الاسلام ناصحی گفت: آقای ناصحی برج طغرل مهم است یا سبک زندگی ملی.

دیدگاه ها غیرفعال است