برخی روزنامه‌ها سابقه زشتی در بحران‌آفرینی در مسائل اجتماعی دارند

3

مجتبی شاکری، عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفتگو با اندیشه نیوز واقعه اسیدپاشی را یک اتفاق غیرانسانی و غیر قابل دفاع دانست و گفت: موضع نظام جمهوری اسلامی و قوه قضائیه قوی و کاملا مشخص است و آنچه مسلم است این است که عوامل این اتفاق باید در ملاء عام مجازات شوند تا مشخص شود در پشت این اتفاق لایه‌ای از تفکرات داعش و صهیونیست‌ها خوابیده است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه عملکرد نظام در مورد امر به معروف و نهی از منکر قابل دفاع است افزود: این کار برای بدنامی نظام جمهوری اسلامی است و نظام سلطه برای ایجاد تضاد بین تفکرات دینی و واقعیت جامعه ما تلاش می‌کند و در این راستا صحنه‌هایی را ایجاد می‌کند که در ظاهر مسائل مختلف با یکدیگر مرتبط به نظر برسند.

عضو جمعیت ایثارگران هدف از طرح امر به معروف و نهی از منکر را ایجاد آرامش و آسایش برای همه شهروندان خواند و تأکید کرد: مرتبط کردن ماجرای اسید پاشی در اصفهان یک مسأله جدا از طرح ناهیان منکر است و قرابت این دو موضوع با یکدیگر دسیسه‌ای برای بد جلوه دادن نظام است.

شاکری با تأکید بر اینکه روزنامه‌های زنجیره‌ای سابقه بسیار زشتی در ایجاد بحران و دامن زدن به مسائل اجتماعی با هدفی مشخص دارند اظهار داشت: این حرکت آنها سوار شدن بر موج حوادث است، ما مواضع این رسانه‌ها در مذاکرات، اهانت نخست وزیر انگلیس به ایران، موضوع تکریم زن در شهرداری تهران و … را دیده‌ایم و جهت این مواضع کاملأ مشخص است.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی سیگنال رسانه‌های داخلی را با سیگنال رسانه‌های غربی موازی عنوان کرد و اظهار داشت: آنها سعی دارند انگشت اتهام را به سمت نظام ببرند و این شاخه‌ای از همان فتنه‌ای است که آنها در قبل تجربه کرده‌اند و شکست خورده‌اند، همانگونه که دیده‌ایم در سالهای قبل نظام را متهم به دیکتاتوری و تقلب کرده‌اند و اکنون این جریان‌سازی از سوی آنها مسأله جدیدی نیست.

وی افزود: نظام ما محکم ایستاده است و اجازه بروز بحران را نمی‌دهد؛ حادثه اسیدپاشی و دامن زدن رسانه های خاص دولتی و خارجی بیشتر یک موج خبری است تا ایجاد بحران در کشور؛ بحران زمانی است که نظام دچار تزلزل شود، اما این دست موارد بیشتر شایعه پراکنی است.

این فعال اصولگرا تصریح کرد: با توجه به تجربیات گذشته و مروراتفاقات سال‌های قبل می‌توان گفت همزمانی ۱۳ آبان با عاشورای حسینی برای این جریان بهانه‌ای شده است تا جلساتی را تشکیل دهند که فتنه جدید ایجاد کنند تا این هم زمانی به ضرر نظام تمام شود.

شاکری در پایان خاطر نشان کرد: اینها عناصری وابسته و بدنام هستند که موفق به ایجاد ناامنی درایران نمی‌شوند؛ قوه قضائیه در این زمینه باید به شدت پیگیر باشد و با عاملان این اتفاق به شدت برخورد کند و لازم به ذکر است همگان باید توجه کنند این بزرگنمایی از سوی رسانه های زنجیره ای برای این است که بحث مذاکرات هسته‌ای گم شود.

دیدگاه ها غیرفعال است