بازی زرگری میان آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی‌تواند ما را دچار خطای محاسباتی کند

1

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه ترفندهای آمریکایی دیگر نخ‌نما شده است، گفت: بازی زرگری رژیم صهیونیستی و آمریکا ما را دچار خطای محاسباتی نمی‌کند.

مجتبی شاکری عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در رابطه با اختلاف نمایشی آمریکا و اسرائیل برای تهدید ایران در مذاکرات هسته‌ای گفت: بسیاری از ترفندهایی که آمریکایی‌ها به کار می‌بردند دیگر نخ‌نما شده و مثل گذشته کاربرد ندارد.

وی با بیان اینکه بازی زرگری میان آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی‌تواند ما را دچار خطای محاسباتی کند، اظهارداشت: ما پیدایی رژیم صهیونیستی را با حمایت آمریکا و انگلیس می‌دانیم، بنابراین مردم و سیاستمداران کشورمان دچار این خطای محاسباتی نمی‌شوند که تصور کنند میان رژیم صهیونیستی و آمریکا تفاوت و اختلاف نظر وجود دارد.

شاکری با بیان اینکه مواضع جمهوری اسلامی در زمینه مذاکرات هسته‌ای شفاف و روشن است،

خاطرنشان کرد: ما اکنون سابقه شاید بیش از ده سال در مذاکرات هسته‌ای به سر می‌بریم و مواضع کشورمان به حدی روشن است که از شهروند کشورمان بپرسید می‌تواند کلمه به کلمه بگوید که موضع نظام جمهوری اسلامی در زمینه مذاکرات هسته‌ای بر چه محورهایی استوار است.

وی با بیان اینکه بغض و کینه ما ملت نسبت به آمریکا و رژیم صهیونیستی از بین نمی‌رود، اظهارداشت: امام خمینی (ره) همواره می‌گفتند که بغض و کینه مقدس خود را نسبت آمریکا و رژیم صهیونیستی در سینه نگه دارید که این جز اصول ماست.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها بر حفظ خطوط قرمزها در مذاکرات هسته‌ای تاکید کرده‌اند خاطرنشان کرد: این خط قرمزها مشخص شده و تعریف شده است هر چند نباید اجازه دهیم دشمن با طولانی شدن مذاکرات یا دو مرحله‌ای کردن مذاکرات ما را دچار تغییر در مواضع و تفسیرهای خودساخته کنند که بتوانند ما را از حقوق خودمان محروم کنیم بنابراین در بحث مذاکرات هسته‌ای نیر باید حقوقمان را حفظ کنیم و ما از حق مسلم خود کوتاه نمی‌آییم و عزتمان نباید شکسته شود.

شاکری با اشاره به صبوری و پایداری تیم مذاکره‌کننده و تکرار مواضع صریح و قاطعانه در مقابله با غرب اظهار داشت: در انقلاب اسلامی اگر به توافق هم نرسیم اتفاقی نمی‌افتد چرا که سال‌های سال است که پس از انقلاب تحریم بوده‌ایم. تحریم‌ها نتوانستند دیواری دور ما بکشند اما جمهوری اسلامی به مسیر پیشرفت خود ادامه می‌دهد.

دیدگاه ها غیرفعال است