اصلاح‌طلبان با دروغ‌گویی ته‌مانده هوادارانشان را از دست می‌دهند

1

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی درخصوص اظهارات برخی از افراد مبنی بر بی‌تأثیر بودن سفرهای استانی رئیس‌جمهور و اینکه واکسن‌های وارد شده در دولت قبل پیش‌خرید شده است، گفت: دروغ‌ها و کج‌اندیشی‌های این افراد باعث می‌شود که ته‌مانده هوادارانشان را نیز از دست بدهند.

 

مجتبی شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سیاست داخلی گروه سیاست خبرگزاری آنا، درخصوص اظهارات برخی از افراد مبنی بر بی‌تأثیر بودن سفرهای استانی رئیس‌جمهور و اینکه واکسن‌های وارد شده در دولت قبل پیش‌خرید شده است، تصریح کرد: کج‌اندیشی‌های این افراد باعث می‌شود که ته‌مانده هوادارانشان را نیز از دست بدهند؛ اگر این دروغ‌ها آشکار شود، اعتبار این افراد از بین می‌برد. متأسفانه این افراد حداقل انصاف و صداقت را ندارند برای همین حداکثر اعتبارشان را در جامعه از دست می‌دهند.

وی با بیان اینکه در دوران انتخابات عده‌ای در داخل و خارج کشور سعی داشتند تا مانع روی کارآمدن یک دولت کارآمد و انقلابی با روحیه جهادی شوند، گفت: خوشبختانه این افراد به هدف‌شان نرسیدند و همان زمان باید متوجه می‌شدند که اینگونه اقداماتشان در بین مردم بازخورد منفی دارد.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی افزود: مردم مشاهده کردند که نمایندگان جریان مطلوب این افراد در مناظرات، حداکثر توان خودشان را برای تخریب نیروهای انقلابی انجام دادند و نتیجه‌اش فاصله ۱۰ میلیونی آرای حجت‌الاسلام رئیسی با سایر رقبا بود. این واقعیت صحنه جامعه ما است و فضاسازی‌های متوهمانه برخی از افراد در فضای مجازی، واقعیت‌های موجود را تغییر نمی‌دهد.

دیدگاه ها غیرفعال است