اصلاح‌طلبان اتهامات مهدی هاشمی را سیاسی نشان می‌دهند تا پرونده وی را سلیقه‌ای القا کنند

2

مجتبی شاکری، عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفتگو با اندیشه نیوز با اشاره به برگزاری داداگاه مهدی هاشمی اظهار داشت: برخی اعمال نفوذها باعث شده بود که برگزاری این دادگاه به تأخیر بیافتد اما ریاست قوه قضائیه شجاعانه این پرونده را به اجرا گذاشت.

 

وی ادامه داد: شرایطی که خانواده هاشمی برای عدم دستگیری مهدی هاشمی گذاشته بودند غیر منطقی و غیر عاقلانه بود، آنها بارها عنوان کرده بودند که مهدی هاشمی بازداشت نشود و داداگاه وی همزمان با محمود احمدی نژاد برگزار شود اما خوشبختانه این فشارها بر قوه قضائیه هیچ تأثیری نداشت و این داداگاه به صورت عادلانه در حال برگزاری است.

شاکری با بیان اینکه رأی دادگاه باید مورد پذیرش همگان باشد گفت: شیوه‌ای که رسانه‌های حامی جریان افراطی و بعضا اصلاح‌طلبان برای رهایی مهدی هاشمی در پیش گرفته‌اند روشی فرسوده است، هر کسی با هر نسبتی که تمرد کرده باشد باید مجازات شود، اینها برای اینکه بگویند سلیقه‌ای اعمال شده است و نه قانونی، اتهامات مهدی هاشمی را سیاسی قلمداد می‌کنند.

عضو جمعیت ایثارگران با تأکید بر اینکه جرائم اعلام شده متهم بیشتر اقتصادی و امنیتی است افزود: همفکران آقای هاشمی باید خوشحال باشند که موارد اتهام ایشان در عموم افکار عمومی منتشر نشده و دادگاه غیر علنی برگزار می‌شود و باید خدا را شکر کنند که نظام جمهوری اسلامی اینگونه کشف سر نمی‌کند.

وی تصریح کرد: با برگزاری دادگاه رسیدگی به جرائم مهدی هاشمی و امثال وی، خوشبختانه نظام از زیر اتهاماتی چون دادگاهی نشدن دانه درشت‌ها و آقا زاده‌ها خارج شد.

دیدگاه ها غیرفعال است