استكبار با اقدامتات تروريستي به اهداف خود نخواهد رسيد

4

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: ترورهاي كور دشمن، ملت ايران را در مسير آرمان‌هاي امام(ره) و مقام معظم رهبري مطمئن‌تر مي‌كند و استكبار نمي‌تواند با اين اقدامات به اهداف خود برسد.

مجتبي شاكري در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي باشگاه خبري فارس«توانا» در مورد حوادث تروريستي امروز كه منجر به شهادت و مجروح شدن دو نفر از اساتيد فيزيك دانشگاه شهيد بهشتي تهران شد، اظهار داشت: با توجه به مسيري كه جمهوري اسلامي ايران در راه رسيدن به اهداف تعيين شده براي دهه پيشرفت و عدالت در پيش گرفته و نيز پايداري بر حقوق هسته‌اي خود، استكبار توسط دستگاه‌هاي اطلاعاتي و عوامل داخلي‌ خود با انجام اينگونه اقدامات سعي در تغيير فضاي كشور دارد.

وي با بيان اينكه دشمنان با انجام اين ترورهاي كور به اهداف خود نمي‌رسند، گفت: مردم ايران سال‌هاي بسيار سختي را در دهه 60 كه منافقان و ماركسيست‌ها با انجام ترورهاي كور صورت داده بودند و نيز 8 سال دفاع مقدس كه به شهادت و مجروح شدن هزاران نفر از مردم ايران منجر شد را پشت سر گذاشته‌اند.

شاكري افزود: ملت ايران در سال گذشته با ايستادگي در مقابل جريان فتنه به مسيرشان كه در راه آرمان‌هاي امام(ره) و مقام معظم رهبري است، خدشه‌اي وارد نشد. اين جانباز دفاع مقدس تاكيد كرد: شهادت در نظر مردم ايران از ارزش بسيار والايي برخوردار است و اينگونه اقدامات براي آن‌ها فقط رسوايي بيشتر در نزد مردم را به دنبال دارد و مردم را در مسيرشان مطمئن‌تر مي‌كند.

دیدگاه ها غیرفعال است