آل‌خلیفه مشروعیتش را از دست داده است/ مردم و علما در مقابل این تعرض سکوت نخواهند کرد

1

 

 

مجتبی شاکری عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در واکنش به حمله به منزل شیخ عیسی قاسم گفت: رژیم‌هایی که بنیان خود را متکی به مردم نیستند از حضور مردم می‌هراسند و قدرت علما قدرت خوبی در به صحنه کشیدن مردم برای مقابله با چنین وقایعی است.

وی با اشاره به اقدام آل‌سعود در برابر شیخ نمر خاطرنشان کرد: در قضیه شیخ نمر نیز شاهد بودیم که علما نسبت به این قضیه ورود کرده و این امر را به شدت محکوم کردند و حتی در نماز جمعه تهران اعلام شد بنابراین دولت آل خلیفه به سبب اقدامات خود مشروعیتش را از دست داده است.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی، دولت‌های مرتجع منطقه و آمریکا قصد دارند مذاهب را در مقابل یکدیگر قرار دهند خاطرنشان کرد: استراتژی مقام معظم رهبری برای مقابله با جمع‌های تکفیری مبنای خوبی است که حوادث منطقه را بر این استراتژی تبیین کنیم چرا که برخی پروژه‌ای را برای قرار دادن مذاهب در کنار یکدیگر ایجاد کردند و حتی اندیشه تکفیری و داعش نیز برای همین امر بود.

شاکری با بیان اینکه مردم و علما در مقابل این تعرض سکوت نخواهند کرد، خاطرنشان کرد: همه باید این اقدام را محکوم کرده و اجازه ندهند تا پروژه اختلاف‌افکنی در میان مذاهب مختلف به اهداف خود برسد.

دیدگاه ها غیرفعال است