فرصتی برای سنجش پایداری

1
مجتبی شاکری با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود، ضمن تبریک پیروزی ملت ایران در جشن انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوی، توصیه کرد فراز و فرود حوادث، طلایه‌دارن جوان مسیر انقلاب را نرنجاند.
 
متن یادداشت دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی به این شرح است:
 
پیروزی ایرانیان در جشن انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری مبارک باد . انسجام وهمدلی نیروهای انقلاب با همراهی سرمایه بزرگ اجتماعی برای تحقق اهداف جمهوری اسلامی توسط رئیس جمهور منتخب تکلیف و وظیفه انقلابی است .
سخن این کمترین با طلایه داران جوان و پیشتازان راه آن است که فراز و فرود حوادث ما را نرنجاند، چراکه  گشایش و رنج‌ها محل سنجش پایداری و صبوری ما در باور نسبت به حقانیت راه است. 
در متفاوت ترین نمونه تاریخی دو وضعیت شعف و شوق فتح مکه و  بی کسی و استخوان سوزی عصر عاشورا هر دو جلو و سبقه‌ای از نمایش یک حقیقت هستند. همه در محضر پروردگار حاضر و ناظری است که ما را به پایداری و استقامت در ادامه راه فرامی خواند.
بی تردید «وَمَنْ يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجًا وَيَرْزُقْهُ مِنْ حَيْثُ لا يَحْتَسِبُ وَمَنْ يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِكُلِّ شَيْءٍ قَدْرًا». و ما که رهروی این راه را با ترازوی مکتب امام (ره)، نکته نکته مقام معظم رهبری و ادله شرعی و عقلی پی گرفته ایم  گلایه از به تاخیر افتادن اثر بخشی روشنگری ها را به تردید در صراط مستقیم نکنشانیم.
باید با پویایی و بالندگی بیشتر و بهره گیری از روش های اثر بخش فرصتی به مردمان بدهیم تا گفته ها را خود نیز بیازمایند . چند باره باور کنیم که «عَسي أَنْ تَکْرَهُوا شَيْئاً وَ هُوَ خَيْرٌ لَکُمْ وَ عَسي أَنْ تُحِبُّوا شَيْئاً وَ هُوَ شَرٌّ لَکُمْ وَ اللَّهُ يَعْلَمُ وَ أَنْتُمْ لا تَعْلَمُونَ».

دیدگاه ها غیرفعال است